Wonderful World
Latest topics
Nowy Rok Pią Sty 01, 2021 12:29 amShinigami
[KP]dev nullPon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Skośne Sztuczki Kaliyugi Pon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Trinity.Pon Lis 02, 2020 7:46 pmMaku
NillPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
ArataPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
Neo - GotowePon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
BellPon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
MorfeusPon Lis 02, 2020 7:41 pmMaku
„Wonderful World” to forum osadzone w klimacie isekai, wzorowane na serii Sword Art Online. Gracze zostali uwięzieni w grze, z której można uwolnić się tylko w jeden sposób. Ich rodziny, przyjaciele i znajomi są bezsilni. Odłączenie od NerveGear (urządzenie, za pomocą którego użytkownicy połączyli się z „Wonderful World”) skutkuje natychmiastową śmiercią. Nie ma ratunku ani drogi na skróty. Czy tego chcą, czy nie, muszą dostać się na pięćdziesiąte piętro Aincardu. Droga do wolności będzie pełna niebezpieczeństwa, tragedii i walki. Bardziej niż pewne, że wielu straci swoje życie w bitwie o powrót do normalnego świata.
Kliknij tutaj i dołącz do Discorda!

Start forum: 06.03.2020
→ Prace wciąż trwają, prosimy o cierpliwość
→ Forum nie jest dostosowane do urządzeń mobilnych, jednakże wszelkie niedociągnięcia kodu nie powinny mieć wpływu na korzystanie z niego.
→ Jeżeli podczas rejestracji serwer stwierdził, iż podany przez ciebie nick jest zajęty, dopisz do niego kropkę.
→ Przed rozpoczęciem gry zapoznaj się z przewodnikiem!
Zespół Administracyjny
Najnowsze posty

Go down
Blitz
Administrator
Blitz
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
Zobacz profil autora

Umiejętności klasowe Empty Umiejętności klasowe {on Sro Mar 04, 2020 9:03 pm}

Poziom I

Elemental Trap
Klasa: Łowca
Efekt: Łowca podczas ustawiania wybiera jedną z poniższych pułapek:
Fire Trap – zadaje obrażenia od ognia w wysokości 50 + 5% magii lub zręczności, działa wyłącznie na jednego przeciwnika
Thunder Trap – zadaje obrażenia równe 25 + 5% magii lub zręczności wszystkim przeciwnikom w krótkim zasięgu od pułapki
Ice Trap – zadaje obrażenia równe 10 + 5% magii lub zręczności, działa wyłącznie na jednego przeciwnika, unieruchamia go na jedną turę.
Koszt: 10 M
Zasięg: -
Typ: atak zaklęcie
OPIS
    Łowca przygotowuje pułapkę opierającą się na jednym z żywiołów

Smoke Bomb
Klasa: Łowca
Efekt: Ukrycie na jedną turę lub do czasu wykonania ataku
Koszt: 15 E
Zasięg: na siebie
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
    Łowca upuszcza niewielką bombkę dymną, która pozwala mu się ukryć przed oczami przeciwników na jedną turę lub do czasu wykonania pierwszego ataku.


Poziom II

Hunting Call  
Klasa: Łowca
Efekt: Szybkość wszystkich sojuszników wzrasta o 10/20/30/40/50 na dwie tury (zależnie od poziomu klasy)
Koszt: 20 E
Zasięg: drużyna
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
    Łowca dmie w róg, popędzając sojuszników do szybszego rzucenia się w wir walki.

Vital Points  
Klasa: Łowca
Efekt: Obrażenia broni + 10% zręczności. Następny atak lub zaklęcie trafionego przeciwnika zadaje 10% obrażeń mniej.
Koszt: 15 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
    Łowca wyprowadza atak w czuły punkt przeciwnika, zadając mu nieco zwiększone obrażenia oraz osłabiając jego następny atak.


Poziom III

Final Blows
Klasa: Łowca
Efekt: Obrażenia zwiększone o 10% jeśli przeciwnik ma mniej niż 15% HP. 50% szans na egzekucję mobów nieelitarnych.
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
    Osłabiona zwierzyna to zwierzyna czekająca na śmierć - i doskonale wiedzą o tym łowcy, specjalizujący się w ukrócaniu mąk zmęczonych pościgiem zwierząt.

Silent Killer
Klasa: Łowca
Efekt: Jeśli przeciwnik nie widzi łowcy - 2x obrażenia broni
Koszt: 15 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
    Jeśli łowca jest ukryty przed oczami przeciwnika lub znajduje się za jego plecami, może on wyprowadzić atak zadający większe obrażenia.


Poziom IV

Hunter’s Contract
Klasa: Łowca
Efekt: Łowca wybiera przeciwnika; zmniejsza swoją regenerację energii o 2 i zadaje mu obrażenia zwiększone o 10%.
Koszt: -
Zasięg: 55 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Łowca może wybrać jednego przeciwnika. Od tej chwili gracz zadaje mu zwiększone obrażenia. Można wybrać raz na 5 tur.

Eagle Dash
Klasa: Łowca
Efekt: Łowca pokonuje krótki dystans z maksymalną możliwą szybkością. Można użyć raz na dwie tury.
Koszt: 5 E
Zasięg: 5 metrów
Typ: akcja (nie wlicza się do limitu akcji na turę)
OPIS
    Łowca może przemieścić się błyskawicznie na krótki zasięg.


Poziom V

Bleeding Slash
Klasa: Łowca
Efekt: Obrażenia broni + 10% zręczności. Wszystkie umiejętności zadające obrażenia przez x tur (np. trucizna) są o 20% efektywniejsze w kolejnej turze

Koszt: 25 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
    Łowca swoim kolejnym atakiem bierze na cel krwiobieg przeciwnika, upuszczając mu nieco krwi i zwiększając efektywność innych umiejętności zadających obrażenia w czasie.

Bow and Dagger Mastery
Klasa: Łowca
Efekt: Łowca otrzymuje 25 punktów zręczności i szybkości. Ataki łukami oraz sztyletami dają +10% przebicia odporności.
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
    Mistrzowskie opanowanie łuków oraz sztyletów pozwala na użycie tych broni w tak efektywny sposób, jaki nawet nie śnił się innym klasom.



Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach