Wonderful World
Latest topics
Nowy Rok Pią Sty 01, 2021 12:29 amShinigami
[KP]dev nullPon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Skośne Sztuczki Kaliyugi Pon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Trinity.Pon Lis 02, 2020 7:46 pmMaku
NillPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
ArataPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
Neo - GotowePon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
BellPon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
MorfeusPon Lis 02, 2020 7:41 pmMaku
„Wonderful World” to forum osadzone w klimacie isekai, wzorowane na serii Sword Art Online. Gracze zostali uwięzieni w grze, z której można uwolnić się tylko w jeden sposób. Ich rodziny, przyjaciele i znajomi są bezsilni. Odłączenie od NerveGear (urządzenie, za pomocą którego użytkownicy połączyli się z „Wonderful World”) skutkuje natychmiastową śmiercią. Nie ma ratunku ani drogi na skróty. Czy tego chcą, czy nie, muszą dostać się na pięćdziesiąte piętro Aincardu. Droga do wolności będzie pełna niebezpieczeństwa, tragedii i walki. Bardziej niż pewne, że wielu straci swoje życie w bitwie o powrót do normalnego świata.
Kliknij tutaj i dołącz do Discorda!

Start forum: 06.03.2020
→ Prace wciąż trwają, prosimy o cierpliwość
→ Forum nie jest dostosowane do urządzeń mobilnych, jednakże wszelkie niedociągnięcia kodu nie powinny mieć wpływu na korzystanie z niego.
→ Jeżeli podczas rejestracji serwer stwierdził, iż podany przez ciebie nick jest zajęty, dopisz do niego kropkę.
→ Przed rozpoczęciem gry zapoznaj się z przewodnikiem!
Zespół Administracyjny
Najnowsze posty

Go down
Darling
Administrator
Darling
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
https://wonderful-world.forumpolish.com/t404-skosne-sztuczki-kal

Umiejętności pasywne Empty Umiejętności pasywne {Pią Sty 31, 2020 4:15 pm}

TEORIA
Czym są umiejętności pasywne?
Umiejętności pasywne to jedna z wielu dróg na rozwój postaci. Nie są konieczne do rozgrywki, jednak znacznie ją ułatwiają. Rozwiązanie to zostało stworzone z myślą o tych, którzy nie przepadają za ryzykiem. UP odpowiadają za szereg udogodnień i są jedną z form zarobku. W celu zwiększenia rotacji przedmiotów rozbiliśmy umiejętności na wykonawcze i pozyskiwawcze. Dla przykładu alchemik stworzy miksturę, jednak potrzebuje w celu jej wykonania specjalnej rośliny, którą zdobyć dla niego może zbieracz. Każdy gracz na forum może wybrać jedną umiejętność pasywną od wykonywania przedmiotów, a także jedną umiejętność pasywną od zbierania odpowiednich surowców.

Jak działa system UP?
System umiejętności pasywnych opiera się o system kości. Mając rozwinięte zielarstwo na 1 poziomie mamy 20% na powodzenie zerwania rośliny. Wykonujemy rzut kością, gdy liczba oczek na kostce wyniesie 20 lub mniej — udało się. W przeciwnym wypadku roślina ulega zniszczeniu.

Levelowanie UP:
Aby poziom naszej umiejętności pasywnej wzrósł należy podjąć próbę wytworzenia przedmiotu/zebrania surowca. Za każdą taką próbę otrzymujemy 25 punktów doświadczenia umiejętności pasywnej, które jest doświadczeniem zdobywanym niezależnie od PD/EXP i przedstawia się je na forum za pomocą oznaczenia PDU. Ilość doświadczenia niezbędna do zdobycia kolejnego poziomu wynosi 100 PDU dla WSZYSTKICH kolejnych poziomów. Maksymalny poziom UP wynosi 25.
Wraz z każdym poziomem nasza szansa na wykonanie/wydobycie czegoś wzrasta. Prezentuje się to następująco:
1. Między poziomami 1-5 szansa na Common oraz Rare rośnie o 2% z każdym poziomem, a na 5 poziomie skacze do wartości z tabelki.
2. Między poziomami 5-10 szansa na Common, Rare i Epic rośnie o 2% z każdym poziomem, a na poziomie 10 skacze do poniższych wartości.
3.Między poziomami 10-15 szansa na Common, Rare, Epic oraz Legendary rośnie o 2% z każdym poziomem, a na poziomie 10 skacze do poniższych wartości.
4.Między poziomami 15-20 szansa na Common, Rare, Epic, Legendary oraz Mythic rośnie o 2% z każdym poziomem, a na poziomie 10 skacze do poniższych wartości.
5. Między poziomami 20-25 wartości pozostają niezmienne i dopiero na 25 poziomie osiągają wartości z tableki.

Umiejętności pasywne 83AKH8P

1. Alchemia
Wbrew krążących po uniwersum plotkach, alchemia nie ma nic wspólnego z umiejętnościami magicznymi. Opiera się głównie o wiedzę w zakresie fizyki, chemii, a często również biologii. Rozwijanie tej umiejętności pozwala na tworzenie różnorakich mikstur oraz eliksirów. Wraz z rozwojem umiejętności uzyskuje się dostęp do coraz lepszych specyfików. Alchemicy zajmują się także oczyszczaniem składników niezbędnych do enchantowania broni.
2. Płatnerstwo
W społeczeństwie utarło się, iż każdy płatnerz musi mieć posturę mięśniaka i milion centymetrów w bicepsie. Nic bardziej mylnego, zbrojmistrzem może zostać każdy! Płatnerz zajmuje się kształtowaniu przedmiotów, zwykle zbroi wykonanych z metalu. Nie jest mu obce tworzenie także tarcz.
3. Kowalstwo
Zadaniem kowala jest kształtowanie metali na gorąco, po ogrzaniu ich do temperatury mięknięcia. Osoba z tą umiejętnością wytwarza głównie bronie; sztylety, groty strzał, miecze, a także kostury.
4. Artisan
Artisan zajmuje się wytwarzaniem odzieży z tkanin, dzianin oraz skór, a także nakładaniem zaklęć wzmacniających na ekwipunek, tzw. enchantów. Dobremu krawcowi niestraszne skomplikowane elementy stroju oraz ulepszanie wyposażenia. Weźmie miarę, przedyskutuje projekt i zajmie się tym, co umie najlepiej.

1. Zielarstwo
Zielarz, zajmuje się pozyskiwaniem ziół. Nikt inny nie zna się tak dobrze na zielonych przyjaciołach, jak on. Wszelkie leksykony i encyklopedie roślin są mu doskonale znane. W przeciwieństwie do statystycznego gracza wie, w jaki sposób wyciąć roślinę lub pozyskać jej poszczególne elementy.
2. Rybołówstwo
Przynęta, wędka, akwen i błogi spokój. Rybak zajmuje się głównie pozyskiwaniem ryb oraz wszelkich organizmów pochodzących ze wszelakiej maści zbiorników wodnych w celu ich spożycia lub wytworzenia mikstur u alchemika.
3. Górnictwo
Bez górników nie istniałaby możliwość stworzenia zbroi lub broni. Właśnie dlatego są bardzo ważną grupą wśród graczy. Wiedzą gdzie i czego szukać, a przemierzanie ciemnych jaskiń nie stanowi dla nich problemu.
4. Skórowanie
Ten zawód z pewnością nie jest dla kogoś, kto kocha zwierzęta. Naturalnie, bardzo wątpliwe, że i one będą cię kochać. W końcu chcesz wełny, skóry lub innego elementu ich ciała. W większości przypadków wiązałoby się to z ryzykiem bycia poranionym. Na szczęście, w „Wonderful World” zwierzęta hodowlane mają zablokowaną możliwość ataku, jednak mogą uciec.


Ostatnio zmieniony przez Snow dnia Nie Lut 09, 2020 1:21 am, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach