HP (Health Points) — To nic innego jak pasek życia postaci. To właśnie on odpowiada za liczbowe określenie tego, jak blisko śmierci jest postać. Wgląd do niego ma jedynie gracz, zaś przeciwnik już nie. Sprawia to, że ciężko jest przewidzieć długość walki i kiedy należy wykonać ostateczny cios.
Podstawowa wartość: 500 punktów
Energia — Jest pierwszą z dwóch sił napędowych. To ona odpowiada za możliwość wyprowadzenia ataku czy innego typu ciosu.
Regeneracja: 20 punktów/tura (Regeneruje się tylko do 100 punktów)
Podstawowa wartość: 100 punktów
Mana — To odmiana energii wykorzystująca magiczne pokłady. Jednak w przeciwieństwie do swego pierwowzoru, nie regeneruje się. Ten rodzaj siły wykorzystywany jest głównie w przypadku zaklęć. Za każdy punkt magii ilość many wzrasta o 4. Do tego za każdy poziom mana wzrasta o 10 dla wojownika i łowcy oraz 15 dla maga.
Podstawowa wartość: 100 punktów
Podstawowa wartość: 500 punktów
Energia — Jest pierwszą z dwóch sił napędowych. To ona odpowiada za możliwość wyprowadzenia ataku czy innego typu ciosu.
Regeneracja: 20 punktów/tura (Regeneruje się tylko do 100 punktów)
Podstawowa wartość: 100 punktów
Mana — To odmiana energii wykorzystująca magiczne pokłady. Jednak w przeciwieństwie do swego pierwowzoru, nie regeneruje się. Ten rodzaj siły wykorzystywany jest głównie w przypadku zaklęć. Za każdy punkt magii ilość many wzrasta o 4. Do tego za każdy poziom mana wzrasta o 10 dla wojownika i łowcy oraz 15 dla maga.
Podstawowa wartość: 100 punktów
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach