Blitz
Administrator
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
Enchantowanie:
Enchanting oraz Imbuing można używać zamiennie, a jest to określenie na termin "zaklinania" w przedmiot odpowiednich zdolności. Ma to jednak mało wspólnego z rzucaniem czarów. Artisan musi wejść w posiadanie przedmiotu, którego właściwości chce nadać częściom swojego, bądź czyjegoś, ekwipunku. Przedmioty te to surowce, które muszą odkupić, bądź nabyć od osób zajmującymi się pozyskiwaniem takowych surowców. Nie będę tu podawał gotowych kombinacji, ponieważ chcielibyśmy, żeby gracze sami odkrywali, co się stanie po dodaniu składnika do broni. Wspomnę tylko, że takim surowcem mogą być części mobów, czy zbieralnych surowców jak żelazo, bądź metale szlachetne. Artisan do wykonania pracy potrzebuje magiczną igłę, którą otrzymuje w momencie wybrania swojej profesji. Różnej jakości wykonania mają różne szanse na przyjęcie imbuementu. Jeśli zaczarowanie części ekwipunku się nie powiedzie, to jego całkowita wytrzymałość spadnie o 20%. Zakładając, że każdy rodzaj ekwipunku ma 100% wytrzymałości, to 5 prób bez powodzenia spowodują zniszczenie przedmiotu. Można go oczywiście naprawić przy użyciu materiału, z którego został wykonany. Broń na 20% wytrzymałości zadaje tylko 20% swoich normalnych obrażeń, na 60% - 60% itd. Wytrzymałość ekwipunku istnieje tylko na potrzeby enchantingu. W walce broń nie traci wytrzymałości.
Enchanting oraz Imbuing można używać zamiennie, a jest to określenie na termin "zaklinania" w przedmiot odpowiednich zdolności. Ma to jednak mało wspólnego z rzucaniem czarów. Artisan musi wejść w posiadanie przedmiotu, którego właściwości chce nadać częściom swojego, bądź czyjegoś, ekwipunku. Przedmioty te to surowce, które muszą odkupić, bądź nabyć od osób zajmującymi się pozyskiwaniem takowych surowców. Nie będę tu podawał gotowych kombinacji, ponieważ chcielibyśmy, żeby gracze sami odkrywali, co się stanie po dodaniu składnika do broni. Wspomnę tylko, że takim surowcem mogą być części mobów, czy zbieralnych surowców jak żelazo, bądź metale szlachetne. Artisan do wykonania pracy potrzebuje magiczną igłę, którą otrzymuje w momencie wybrania swojej profesji. Różnej jakości wykonania mają różne szanse na przyjęcie imbuementu. Jeśli zaczarowanie części ekwipunku się nie powiedzie, to jego całkowita wytrzymałość spadnie o 20%. Zakładając, że każdy rodzaj ekwipunku ma 100% wytrzymałości, to 5 prób bez powodzenia spowodują zniszczenie przedmiotu. Można go oczywiście naprawić przy użyciu materiału, z którego został wykonany. Broń na 20% wytrzymałości zadaje tylko 20% swoich normalnych obrażeń, na 60% - 60% itd. Wytrzymałość ekwipunku istnieje tylko na potrzeby enchantingu. W walce broń nie traci wytrzymałości.
Stopień rzadkości | Szansa na 1 Enchant | Szansa na 2 Enchant | Szansa na 3 Enchant |
Epic | 70% | ||
Legendary | 80% | 60% | |
Mythic | 99% | 80% | 50% |
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach