Wonderful World
Latest topics
Nowy Rok Pią Sty 01, 2021 12:29 amShinigami
[KP]dev nullPon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Skośne Sztuczki Kaliyugi Pon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Trinity.Pon Lis 02, 2020 7:46 pmMaku
NillPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
ArataPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
Neo - GotowePon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
BellPon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
MorfeusPon Lis 02, 2020 7:41 pmMaku
„Wonderful World” to forum osadzone w klimacie isekai, wzorowane na serii Sword Art Online. Gracze zostali uwięzieni w grze, z której można uwolnić się tylko w jeden sposób. Ich rodziny, przyjaciele i znajomi są bezsilni. Odłączenie od NerveGear (urządzenie, za pomocą którego użytkownicy połączyli się z „Wonderful World”) skutkuje natychmiastową śmiercią. Nie ma ratunku ani drogi na skróty. Czy tego chcą, czy nie, muszą dostać się na pięćdziesiąte piętro Aincardu. Droga do wolności będzie pełna niebezpieczeństwa, tragedii i walki. Bardziej niż pewne, że wielu straci swoje życie w bitwie o powrót do normalnego świata.
Kliknij tutaj i dołącz do Discorda!

Start forum: 06.03.2020
→ Prace wciąż trwają, prosimy o cierpliwość
→ Forum nie jest dostosowane do urządzeń mobilnych, jednakże wszelkie niedociągnięcia kodu nie powinny mieć wpływu na korzystanie z niego.
→ Jeżeli podczas rejestracji serwer stwierdził, iż podany przez ciebie nick jest zajęty, dopisz do niego kropkę.
→ Przed rozpoczęciem gry zapoznaj się z przewodnikiem!
Zespół Administracyjny
Najnowsze posty

Go down
Darling
Administrator
Darling
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
https://wonderful-world.forumpolish.com/t404-skosne-sztuczki-kal

Klasy i profesje Empty Klasy i profesje {Pią Lut 14, 2020 10:08 pm}

KLASY
Stanowią filar dla każdego, kto pragnie rozwijać się w boju.
Jak odblokowuje się skille klasowe?
Na pierwszym poziomie postaci mamy dostęp do skilli z Poziomu I.
Poziom II odblokowujemy po osiągnięciu 3 poziomu postaci.
Poziom III stoi otworem po osiągnięciu 5 poziomu postaci.
Poziom IV jest dostępny od 7 poziomu postaci.
Poziom V, na ten moment, najwyższy otrzymamy po awansie na 10 poziom postaci.

Mag
Charakteryzuje się dużą większym, niźli pozostałe klasy, potencjałem magicznym. W arsenale jego umiejętności znajduje się energia każdego żywiołu. Mag, z uwagi na jego umiejętności dystansowe, często także o dużym obszarze rażenia jest niemal idealnym wyborem dla osób, które zdecydowanie bardziej cenią walkę na uboczu, niźli w samym jej centrum. Profesje, które można rozwinąć po wybraniu Maga, pozwalają na dwie, skrajnie różne drogi rozwoju.
Wojownik
Najbardziej popularna, według statystyk, klasa w „Wonderful World”. Oferuje szereg udogodnień dla graczy, którzy uwielbiają wieść prym podczas bitew lub polowań. W zależności od wybranej profesji wojownik może stać się niedoścignionym, skutecznym szermierzem lub niezabijanym tankiem, zdolnym utrzymać na sobie masę potworów w momencie, gdy towarzysz o bardziej niszczycielskim orężu będzie je kolejno wykańczał.
Łowca
Prawdziwy łowca powinien posiadać orli wzrok i anielską cierpliwość. To właśnie oni, w głównej mierze, odpowiadają za eliminację poszczególnych celów. Można by uznać, iż klasa ta ma wiele wspólnego z Magiem. Nic bardziej mylnego, łowcy przede wszystkim lepiej sprawdzają się w pojedynkach, niźli bitwach. Ich umiejętności są skonstruowane pod kątem walk z pojedynczymi jednostkami. Nie da się jednak zaprzeczyć, iż również podczas oblężeń znajdą dla siebie miejsce.

PROFESJE
To nic innego jak rozwinięcie trzech podstawowych klas (mag, wojownik, łowca) funkcjonujących w „Wonderful World”. Profesję wybieramy po awansie na 10 Level i jest ona zależna od naszej klasy.
Jak odblokowuje się skille profesji?
Po odblokowaniu poziomu otrzymujemy PP (punkty profesji). Za ich pomocą wykupujemy skille. Każdy skill kosztuje 1 PP. Nie ma nałożonego żadnego ograniczenia na mieszanie skilli z różnych szkół. Co poziom postaci otrzymujemy 1 PP.

[MAG]

Zaklinacz

Profesja zaklinacza z pewnością przypadnie do gustu graczom lubiącym towarzystwo zwierząt. Dzięki rozwinięciu tejże gałęzi uzyskujemy możliwość tresury zwierzęcia, które będzie zarówno obronną ręką, jak i zabójczą bronią. Warto zaznaczyć, iż w przypadku wybrania tej opcji zaleca się rozwijanie statystyk podopiecznego, niźli własnych.
Uzdrowiciel
Niezbędny towarzysz, pomocna dłoń. Z pewnością nie jest zabijaką, ba, rzadko kiedy traci czas na rozwijanie ofensywy. Powołaniem uzdrowiciela jest przede wszystkim pomoc współtowarzyszom, gdyż żadne potiony nie są w stanie równać się jego zaklęciom.

[WOJOWNIK]
Tarczownik
Wielka tarcza i wytrzymałość? Oto on! Tarczownik, tak jak Uzdrowiciel, stworzony został w celu ułatwienia rozgrywki. Jednak w odróżnieniu od powyższego, jego zadaniem jest przyjmowanie obrażeń, a więc stanie w pierwszej linii boju. Przyjaźń z Tarczownikiem będzie ogromnym ułatwieniem podczas misji oraz instancji.
Szermierz
Szybkość i skuteczność Szermierza zasługuje na podziw. Niczym prawdziwy wojownik koncentruje się na walce w samym centrum bitwy. Nie w głowie mu dystans, ponieważ nie ma on możliwości, by atakować z odległości. Nie znaczy to jednak, iż jest mięsem armatnim. Bynajmniej. Dobry Szermierz jest nie tylko szybki, ale i zwinny.

[ŁOWCA]
Łucznik
Łatka samotników została im przylepiona już podczas beta-testów. Oczywiście nie każdy Łucznik to cicha, mamrocząca postać, jednak z uwagi na kolekcję umiejętności, jakie posiadają, zwyczajowo trzymają się na uboczu, gdzieś w ukryciu polując na wyznaczony przez siebie cel.
Skrytobójca
Śmierć pojawia się bez zapowiedzi, zupełnie tak jak Skrytobójca. W odróżnieniu od Łucznika walczy z bliskiego dystansu. Mimo wszystko przeważająca część jego zasadzek pozostaje niewykryta, aż do momentu ich realizacji. To właśnie oni potrafią zakraść się do przeciwnika i niespostrzeżenie zdobyć to, czego pragną.
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach