KLASY
Stanowią filar dla każdego, kto pragnie rozwijać się w boju.
Jak odblokowuje się skille klasowe?
Na pierwszym poziomie postaci mamy dostęp do skilli z Poziomu I.
Poziom II odblokowujemy po osiągnięciu 3 poziomu postaci.
Poziom III stoi otworem po osiągnięciu 5 poziomu postaci.
Poziom IV jest dostępny od 7 poziomu postaci.
Poziom V, na ten moment, najwyższy otrzymamy po awansie na 10 poziom postaci.
Stanowią filar dla każdego, kto pragnie rozwijać się w boju.
Jak odblokowuje się skille klasowe?
Na pierwszym poziomie postaci mamy dostęp do skilli z Poziomu I.
Poziom II odblokowujemy po osiągnięciu 3 poziomu postaci.
Poziom III stoi otworem po osiągnięciu 5 poziomu postaci.
Poziom IV jest dostępny od 7 poziomu postaci.
Poziom V, na ten moment, najwyższy otrzymamy po awansie na 10 poziom postaci.
Mag
Charakteryzuje się dużą większym, niźli pozostałe klasy, potencjałem magicznym. W arsenale jego umiejętności znajduje się energia każdego żywiołu. Mag, z uwagi na jego umiejętności dystansowe, często także o dużym obszarze rażenia jest niemal idealnym wyborem dla osób, które zdecydowanie bardziej cenią walkę na uboczu, niźli w samym jej centrum. Profesje, które można rozwinąć po wybraniu Maga, pozwalają na dwie, skrajnie różne drogi rozwoju.
Wojownik
Najbardziej popularna, według statystyk, klasa w „Wonderful World”. Oferuje szereg udogodnień dla graczy, którzy uwielbiają wieść prym podczas bitew lub polowań. W zależności od wybranej profesji wojownik może stać się niedoścignionym, skutecznym szermierzem lub niezabijanym tankiem, zdolnym utrzymać na sobie masę potworów w momencie, gdy towarzysz o bardziej niszczycielskim orężu będzie je kolejno wykańczał.
Łowca
Prawdziwy łowca powinien posiadać orli wzrok i anielską cierpliwość. To właśnie oni, w głównej mierze, odpowiadają za eliminację poszczególnych celów. Można by uznać, iż klasa ta ma wiele wspólnego z Magiem. Nic bardziej mylnego, łowcy przede wszystkim lepiej sprawdzają się w pojedynkach, niźli bitwach. Ich umiejętności są skonstruowane pod kątem walk z pojedynczymi jednostkami. Nie da się jednak zaprzeczyć, iż również podczas oblężeń znajdą dla siebie miejsce.
PROFESJE
To nic innego jak rozwinięcie trzech podstawowych klas (mag, wojownik, łowca) funkcjonujących w „Wonderful World”. Profesję wybieramy po awansie na 10 Level i jest ona zależna od naszej klasy.
Jak odblokowuje się skille profesji?
Po odblokowaniu poziomu otrzymujemy PP (punkty profesji). Za ich pomocą wykupujemy skille. Każdy skill kosztuje 1 PP. Nie ma nałożonego żadnego ograniczenia na mieszanie skilli z różnych szkół. Co poziom postaci otrzymujemy 1 PP.
[MAG]
Zaklinacz
Profesja zaklinacza z pewnością przypadnie do gustu graczom lubiącym towarzystwo zwierząt. Dzięki rozwinięciu tejże gałęzi uzyskujemy możliwość tresury zwierzęcia, które będzie zarówno obronną ręką, jak i zabójczą bronią. Warto zaznaczyć, iż w przypadku wybrania tej opcji zaleca się rozwijanie statystyk podopiecznego, niźli własnych.
Uzdrowiciel
Niezbędny towarzysz, pomocna dłoń. Z pewnością nie jest zabijaką, ba, rzadko kiedy traci czas na rozwijanie ofensywy. Powołaniem uzdrowiciela jest przede wszystkim pomoc współtowarzyszom, gdyż żadne potiony nie są w stanie równać się jego zaklęciom.
[WOJOWNIK]
Tarczownik
Wielka tarcza i wytrzymałość? Oto on! Tarczownik, tak jak Uzdrowiciel, stworzony został w celu ułatwienia rozgrywki. Jednak w odróżnieniu od powyższego, jego zadaniem jest przyjmowanie obrażeń, a więc stanie w pierwszej linii boju. Przyjaźń z Tarczownikiem będzie ogromnym ułatwieniem podczas misji oraz instancji.
Szermierz
Szybkość i skuteczność Szermierza zasługuje na podziw. Niczym prawdziwy wojownik koncentruje się na walce w samym centrum bitwy. Nie w głowie mu dystans, ponieważ nie ma on możliwości, by atakować z odległości. Nie znaczy to jednak, iż jest mięsem armatnim. Bynajmniej. Dobry Szermierz jest nie tylko szybki, ale i zwinny.
[ŁOWCA]
Łucznik
Łatka samotników została im przylepiona już podczas beta-testów. Oczywiście nie każdy Łucznik to cicha, mamrocząca postać, jednak z uwagi na kolekcję umiejętności, jakie posiadają, zwyczajowo trzymają się na uboczu, gdzieś w ukryciu polując na wyznaczony przez siebie cel.
Skrytobójca
Śmierć pojawia się bez zapowiedzi, zupełnie tak jak Skrytobójca. W odróżnieniu od Łucznika walczy z bliskiego dystansu. Mimo wszystko przeważająca część jego zasadzek pozostaje niewykryta, aż do momentu ich realizacji. To właśnie oni potrafią zakraść się do przeciwnika i niespostrzeżenie zdobyć to, czego pragną.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach