Blitz
Administrator
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
Repent!
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Obrażenia 50 + 15% magii + 10% obrażeń zadanych przez przeciwnika w poprzednim poście
Koszt: 25 M
Zasięg: 15 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Uzdrowiciel atakuje przeciwnika pociskiem świętej energii, tym silniejszym, im więcej atakowany ma na sumieniu.
Mark of Power
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Zwiększenie obrażeń sojusznika o 10% magii uzdrowiciela
Koszt: 15 M/tura
Zasięg: 35 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Uzdrowiciel nakłada na sojusznika (może na siebie) znak wzmacniający jego ataki.
Mark of Justice
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Zmniejszenie ataków przeciwnika o 5% magii uzdrowiciela
Koszt: 15 M/tura
Zasięg: 35 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Uzdrowiciel przeklina jednego z przeciwników, zmniejszając jego obrażenia.
Stronghold of Light
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Wszystkie zaklęcia leczące są rzucane dodatkowo na jednego z sojuszników
Koszt: 40 M
Zasięg: 60 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Jeden z sojuszników zostaje pobłogosławiony przez uzdrowiciela. Od tej pory, do końca walki, gdy mag rzucać będzie jakiekolwiek zaklęcie leczące, zostanie ono rzucone także na pobłogosławionego sojusznika.
Saint Warior
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Broń uzdrowiciela zadaje obrażenia oparte o magię, zamiast siły lub zręczności. Jeśli już zadaje obrażenia oparte o magię, wartość przelicznika zostaje zwiększona o 5%.
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Wielu uzdrowicieli postanawia dążyć ścieżką świętego wojownika. Braki w treningu fizycznym nadrabiają nasycaniem własnej broni świętą energią.
Blessing of War
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Siła oraz zręczność wszystkich sojuszników i uzdrowiciela wzrastają o 10/20/30/40/50 pkt (zależnie od poziomu profesji)
Koszt: 15 M/tura
Zasięg: 10 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Błogosławieństwo polegające na zwiększeniu siły mięśni oraz zwinności kończyn celu.
Holy Wrath
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Ataki oraz zaklęcia sojusznika leczą go za 30 HP
Koszt: 10 M/tura
Zasięg: 50 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Uzdrowiciel napełnia sojusznika świętym gniewem, który zasklepia jego rany w zależności od ilości obrażeń przez niego zadanych.
Anointing of the Sick
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Obrażenia broni + 20% magii
Koszt: 40 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
- Uzdrowiciel wyprowadza potężny atak wspomagany świętą energią – nie na darmo nazywany Ostatnim Namaszczeniem.
Unclouded Thought
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Podwojenie pozytywnych efektów
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: z-
OPIS
- Wszelkie pozytywne efekty oraz buffy otrzymywane przez uzdrowiciela zostają podwojone.
White Hierophant
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Przejęcie obrażeń
Koszt: 5 E/turę za każdego sojusznika
Zasięg: 35 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Mag przejmuje na siebie obrażenia zadane jakiemukolwiek sojusznikowi w średnim zasięgu. Może przejąć ich dowolną ilość z dowolnej liczby sojuszników - za każdego z nich płaci on 5 E.
Umiejętność ta nie wlicza się do limitu akcji na turę.
Shiny Halo
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Tworzy na wszystkich sojusznikach tarczę o sile 100 + 5% magii
Koszt: 40 M
Zasięg: 20 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Uzdrowiciel spowija sojuszników świętym blaskiem, odbijającym pewną ilość nadchodzących obrażeń.
Radiant Bolt
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Magic Bolt może być używany na sojusznikach. Zamiast zadawać im obrażenia – leczy ich za 20+5% magii
Koszt: 5 M
Zasięg: 25 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Podstawowa umiejętność znana przez każdego maga - Magic Bolt - w wydaniu uzdrowicielskim wpływa kojąco na rany sojuszników, tracąc swoje ofensywne zastosowanie.
Symphony No. 9
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Ogłuszenie przeciwników
Koszt: 100 M
Zasięg: 50 metrów/5 metrów (obszar działania)
Typ: zaklęcie
Wymagania: 12 punktów w Monastery of Order oraz 2 akcje ładowania
OPIS
- Ostateczna umiejętność adeptów Monastery of Order - uzdrowiciel przyzywa anielską muzykę, która w krótkim zasięgu ogłusza wszystkich przeciwników.
Nieelitarni przeciwnicy zostają ogłuszeni na dwie tury. Wrodzy gracze, minibossowie oraz bossowie - na jedną turę.
Skilla można użyć maksymalnie raz na pięć tur
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|