Wonderful World
Latest topics
Nowy Rok Pią Sty 01, 2021 12:29 amShinigami
[KP]dev nullPon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Skośne Sztuczki Kaliyugi Pon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Trinity.Pon Lis 02, 2020 7:46 pmMaku
NillPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
ArataPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
Neo - GotowePon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
BellPon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
MorfeusPon Lis 02, 2020 7:41 pmMaku
„Wonderful World” to forum osadzone w klimacie isekai, wzorowane na serii Sword Art Online. Gracze zostali uwięzieni w grze, z której można uwolnić się tylko w jeden sposób. Ich rodziny, przyjaciele i znajomi są bezsilni. Odłączenie od NerveGear (urządzenie, za pomocą którego użytkownicy połączyli się z „Wonderful World”) skutkuje natychmiastową śmiercią. Nie ma ratunku ani drogi na skróty. Czy tego chcą, czy nie, muszą dostać się na pięćdziesiąte piętro Aincardu. Droga do wolności będzie pełna niebezpieczeństwa, tragedii i walki. Bardziej niż pewne, że wielu straci swoje życie w bitwie o powrót do normalnego świata.
Kliknij tutaj i dołącz do Discorda!

Start forum: 06.03.2020
→ Prace wciąż trwają, prosimy o cierpliwość
→ Forum nie jest dostosowane do urządzeń mobilnych, jednakże wszelkie niedociągnięcia kodu nie powinny mieć wpływu na korzystanie z niego.
→ Jeżeli podczas rejestracji serwer stwierdził, iż podany przez ciebie nick jest zajęty, dopisz do niego kropkę.
→ Przed rozpoczęciem gry zapoznaj się z przewodnikiem!
Zespół Administracyjny
Najnowsze posty

Go down
Blitz
Administrator
Blitz
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP

Monastery of Order Empty Monastery of Order {Pon Mar 02, 2020 11:45 am}

Repent!
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Obrażenia 50 + 15% magii + 10% obrażeń zadanych przez przeciwnika w poprzednim poście
Koszt: 25 M
Zasięg: 15 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Uzdrowiciel atakuje przeciwnika pociskiem świętej energii, tym silniejszym, im więcej atakowany ma na sumieniu.


Mark of Power
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Zwiększenie obrażeń sojusznika o 10% magii uzdrowiciela
Koszt: 15 M/tura
Zasięg: 35 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Uzdrowiciel nakłada na sojusznika (może na siebie) znak wzmacniający jego ataki.


Mark of Justice
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Zmniejszenie ataków przeciwnika o 5% magii uzdrowiciela
Koszt: 15 M/tura
Zasięg: 35 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Uzdrowiciel przeklina jednego z przeciwników, zmniejszając jego obrażenia.


Stronghold of Light
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Wszystkie zaklęcia leczące są rzucane dodatkowo na jednego z sojuszników
Koszt: 40 M
Zasięg: 60 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Jeden z sojuszników zostaje pobłogosławiony przez uzdrowiciela. Od tej pory, do końca walki, gdy mag rzucać będzie jakiekolwiek zaklęcie leczące, zostanie ono rzucone także na pobłogosławionego sojusznika.


Saint Warior
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Broń uzdrowiciela zadaje obrażenia oparte o magię, zamiast siły lub zręczności. Jeśli już zadaje obrażenia oparte o magię, wartość przelicznika zostaje zwiększona o 5%.
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
    Wielu uzdrowicieli postanawia dążyć ścieżką świętego wojownika. Braki w treningu fizycznym nadrabiają nasycaniem własnej broni świętą energią.


Blessing of War
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Siła oraz zręczność wszystkich sojuszników i uzdrowiciela wzrastają o 10/20/30/40/50 pkt (zależnie od poziomu profesji)
Koszt: 15 M/tura
Zasięg: 10 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Błogosławieństwo polegające na zwiększeniu siły mięśni oraz zwinności kończyn celu.


Holy Wrath
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Ataki oraz zaklęcia sojusznika leczą go za 30 HP
Koszt: 10 M/tura
Zasięg: 50 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Uzdrowiciel napełnia sojusznika świętym gniewem, który zasklepia jego rany w zależności od ilości obrażeń przez niego zadanych.


Anointing of the Sick
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Obrażenia broni + 20% magii
Koszt: 40 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
    Uzdrowiciel wyprowadza potężny atak wspomagany świętą energią – nie na darmo nazywany Ostatnim Namaszczeniem.


Unclouded Thought
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Podwojenie pozytywnych efektów
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: z-
OPIS
    Wszelkie pozytywne efekty oraz buffy otrzymywane przez uzdrowiciela zostają podwojone.


White Hierophant
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Przejęcie obrażeń
Koszt: 5 E/turę za każdego sojusznika
Zasięg: 35 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Mag przejmuje na siebie obrażenia zadane jakiemukolwiek sojusznikowi w średnim zasięgu. Może przejąć ich dowolną ilość z dowolnej liczby sojuszników - za każdego z nich płaci on 5 E.
    Umiejętność ta nie wlicza się do limitu akcji na turę.


Shiny Halo
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Tworzy na wszystkich sojusznikach tarczę o sile 100 + 5% magii
Koszt: 40 M
Zasięg: 20 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Uzdrowiciel spowija sojuszników świętym blaskiem, odbijającym pewną ilość nadchodzących obrażeń.


Radiant Bolt
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Magic Bolt może być używany na sojusznikach. Zamiast zadawać im obrażenia – leczy ich za 20+5% magii
Koszt: 5 M
Zasięg: 25 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Podstawowa umiejętność znana przez każdego maga - Magic Bolt - w wydaniu uzdrowicielskim wpływa kojąco na rany sojuszników, tracąc swoje ofensywne zastosowanie.


Symphony No. 9
Klasa: Mag
Profesja: Uzdrowiciel
Efekt: Ogłuszenie przeciwników
Koszt: 100 M
Zasięg: 50 metrów/5 metrów (obszar działania)
Typ: zaklęcie

Wymagania: 12 punktów w Monastery of Order oraz 2 akcje ładowania
OPIS
    Ostateczna umiejętność adeptów Monastery of Order - uzdrowiciel przyzywa anielską muzykę, która w krótkim zasięgu ogłusza wszystkich przeciwników.
    Nieelitarni przeciwnicy zostają ogłuszeni na dwie tury. Wrodzy gracze, minibossowie oraz bossowie - na jedną turę.
    Skilla można użyć maksymalnie raz na pięć tur



Powrót do góry
Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach