- Spoiler:
- [onlyto=Xaghun]Szybciutki SerniczekKlasa: RzemieślnikProfesja: Pasywne WydobywczeEfekt: 50% procent szans na podwojenie surowców przy wydobywaniu ich. Np, mając 5 poziom i szukając common: 51=jedna sztuka / 50= 2 sztukiKoszt: –Zasięg: –Wymagania: Wszystkie umiejętności pasywno wydobywcze na poziomi 2. X postów fabularnych wykonujac te pracę/ X pd fabularnych zdobytych na wykonywaniu tej pracy/ X zdybytych surowców Common, Uncommom, Rare, Epic, Legendary.OPIS
- Postać pozyskała specjalizację w tej dziedzinie dzięki sporej ilości czasu poświęconej na korzystanie z niej. Niekiedy jest ona w stanie podwoić prędkość swojej pracy bez narażania na uszczerbek jakości surowców.
[/onlyto]
- Spoiler:
- [onlyto=Xaghun]Ujmę to tak, w takim przypadku byłoby to zbyt "potężne". Proponowałabym bonus przypisać do konkretnych liczb, ilość do uzgodnienia.[/onlyto]
- Spoiler:
- [onlyto=Xaghun]Szybciutki SerniczekKlasa: RzemieślnikProfesja: Pasywne WydobywczeEfekt: Opcja nr 1: Połowa % z umiejętności np mając 5 poziom zbierając common ma się 50% szans na podwojenie surowców ale przy legendarnych to będzie już 10%. Opcja nr 2: 33% na podwojenie ilości surowców.Koszt: –Zasięg: –Wymagania: Wszystkie umiejętności pasywno wydobywcze na poziomi 2. X postów fabularnych wykonujac te pracę/ X pd fabularnych zdobytych na wykonywaniu tej pracy/ X zdybytych surowców Common, Uncommom, Rare, Epic, Legendary. (wybierzcie sobie jakie wymagania wam pasują, później ubiorę to w cyferki)OPIS
- Postać pozyskała specjalizację w tej dziedzinie dzięki sporej ilości czasu poświęconej na korzystanie z niej. Niekiedy jest ona w stanie podwoić prędkość swojej pracy bez narażania na uszczerbek jakości surowców.
[/onlyto]
- Spoiler:
- Opcja numer 1, biorąc pod uwagę różne przeliczniki, brzmi sensownie. Jednak ta szansa powinna być znacznie mniejsza w mojej opinii. To moja propozycja.
[onlyto=Xaghun]Szybciutki SerniczekKlasa: RzemieślnikProfesja: Pasywne (Wydobywcze)Efekt: Gracz ma 1/4 szans na podwojenie surowców. Przelicznik % jest zgodny z tabelą, a więc dla poziomu 5, np. Alchemii, zerwanie rośliny rare, szansa ta wynosić będzie 15%.Koszt: –Zasięg: –Wymagania: Wszystkie umiejętności pasywno wydobywcze na poziomi 2. X zdybytych surowców Common, Uncommom, Rare, Epic, Legendary.OPIS- Postać pozyskała specjalizację w tej dziedzinie dzięki sporej ilości czasu poświęconej na korzystanie z niej. Niekiedy jest ona w stanie podwoić prędkość swojej pracy bez narażania na uszczerbek jakości surowców.
[/onlyto]
- Spoiler:
- Bolą cyferki ale biorę. No chyba że da się to jakoś zwiększyć w zamian za coś. Jak ma to wiele technik, mam zwiększone przyjmowanie obrażeń o X? 33% szans że moje ataki trafią w sojusznika? Zmniejszenie obrażeń o X? Zmniejszenie leczenia o X?
Co z wymaganiami? Która z opcji bardziej pasuje? Choć nie wiem po co wrzuciłem te wymagania skoro nikt inny tego nie może się nauczyć :D
Blitz
Administrator
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
- Spoiler:
- [onlyto=Xaghun]Rzemieślnicze umiejętności raczej nie będą miały zależności od wartości bojowych, bo mógłbyś sobie nawet zmniejszyć dmg o 99% i nie będzie Cię to boleć, jeśli idziesz w pure craftera.
Myślę, że opcja pośrodku i wrzucenie 1/3 szans na dodatkowy loot nikomu nie zaszkodzi.
W wymaganiach wybrałbym opcję, że skill uaktywnia się dopiero gdy mamy poziom wyżej umiejętności niż "poziom surowca", czyli 2 dla commonów, 3 dla uncommonów, 4 dla rare, 5 dla epiców i legendary.
Jeśli nie to, to pozostawiam to do oceny innych, choć jeszcze myślę przeszłaby opcja z wymogiem znalezienia co najmniej 10 surowców danego typu, żeby Sernik zaczął działać.[/onlyto]
- Spoiler:
- [onlyto=Xaghun]Szybciutki SerniczekKlasa: RzemieślnikProfesja: Pasywne WydobywczeEfekt: 1/3 szans(wyliczana z aktualnych % umiejętności) na zdobycie kolejnego surowcaKoszt: –Zasięg: –Wymagania: Wszystkie umiejętności pasywno-wydobywcze na poziomi 2. By konkretna umiejętność dostawała bonus wymagany jest poziom 3 dla uncommonów, 4 dla rare, 5 dla epiców i legendaryOPIS
- Postać pozyskała specjalizację w tej dziedzinie dzięki sporej ilości czasu poświęconej na korzystanie z niej. Niekiedy jest ona w stanie podwoić prędkość swojej pracy bez narażania na uszczerbek jakości surowców.
[/onlyto]
Jak się widzi? Usunąłem wymóg na 2 poziom common bo mam wszystkie wydobywcze już na 2.
Co do tego że idąc w pure craftera nie zaboli mnie utrata 99% obrażeń - być może. Ale tak samo nie zaboli to zaklinacza który zostanie czystym solo playerem i będzie podwajał obrażenia swoich zaklęć nie ryzykując że trafi w sojusznika :)
- Spoiler:
- [onlyto=Xaghun]Szybciutki SerniczekKlasa: RzemieślnikProfesja: Pasywne (wydobywcze)Efekt: 1/3 szans (wyliczana z aktualnych % umiejętności) na zdobycie kolejnego surowcaWymagania: Wszystkie umiejętności pasywno-wydobywcze na poziomie 2. By umiejętność ta dawała bonus wymagane jest posiadanie poziomu wyżej, niż wydobywany surowiec. Dla Common - 2, dla Uncommon - 3, dla Rare - 4, dla Epic oraz Legendary - 5. Gracz musi zdobyć co najmniej 10x sztuk surowca z danego zakresu, by bonus działał.OPIS
- Postać zdobyła nieprawdopodobne doświadczenie, dzięki sporej ilości czasu poświęconej na korzystanie z umiejętności pasywnych. Gracz jest w stanie podwoić prędkość swojej pracy bez narażania surowców na uszczerbek.
Moja propozycja, którą klepnę od ręki.
[/onlyto]
Biorę. Czekam na głosowanie oraz wszelakie za i przeciw
Ode mnie akcept.
Player
Administrator Fabularny
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
- Spoiler:
- [onlyto=Xaghun]
A, jeszcze się dopytam jak to będzie działało w praktyce.
Jak mam 100% na common, kopię i wyrzucę 20 to dostaję 2 czy też osobny drugi roll? Bo nie wiem na ile wtedy przy 2 opcji będzie to tajne SW :D
[/onlyto]
Blitz
Administrator
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
[onlyto=Xaghun]Akcept. Imo 1 roll decyduje o obu sprawach.[/onlyto]
Sponsored content
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|