Wonderful World
Latest topics
Nowy Rok Pią Sty 01, 2021 12:29 amShinigami
[KP]dev nullPon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Skośne Sztuczki Kaliyugi Pon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Trinity.Pon Lis 02, 2020 7:46 pmMaku
NillPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
ArataPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
Neo - GotowePon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
BellPon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
MorfeusPon Lis 02, 2020 7:41 pmMaku
„Wonderful World” to forum osadzone w klimacie isekai, wzorowane na serii Sword Art Online. Gracze zostali uwięzieni w grze, z której można uwolnić się tylko w jeden sposób. Ich rodziny, przyjaciele i znajomi są bezsilni. Odłączenie od NerveGear (urządzenie, za pomocą którego użytkownicy połączyli się z „Wonderful World”) skutkuje natychmiastową śmiercią. Nie ma ratunku ani drogi na skróty. Czy tego chcą, czy nie, muszą dostać się na pięćdziesiąte piętro Aincardu. Droga do wolności będzie pełna niebezpieczeństwa, tragedii i walki. Bardziej niż pewne, że wielu straci swoje życie w bitwie o powrót do normalnego świata.
Kliknij tutaj i dołącz do Discorda!

Start forum: 06.03.2020
→ Prace wciąż trwają, prosimy o cierpliwość
→ Forum nie jest dostosowane do urządzeń mobilnych, jednakże wszelkie niedociągnięcia kodu nie powinny mieć wpływu na korzystanie z niego.
→ Jeżeli podczas rejestracji serwer stwierdził, iż podany przez ciebie nick jest zajęty, dopisz do niego kropkę.
→ Przed rozpoczęciem gry zapoznaj się z przewodnikiem!
Zespół Administracyjny
Najnowsze posty

Go down
Xaghun
Xaghun
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
https://wonderful-world.forumpolish.com/t302-xaghun#558

Jinza Empty Jinza {Pon Mar 16, 2020 5:43 pm}

1.Dlaczego Spike Shield jako jedyna tarcza zabiera zręczność a nie szybkość?

2.Skill Black Stabbath - nie wspominając jak bardzo jest to gięte...
2.1.Pożoga - zadaje obrażenia przez całą turę summona, na starcie czy na końcu? Można obiec całą walkę bezproblemowo by zadać wszystkim obrażenia?
2.2.Potężny - zwiększany jest limit ataków czy ilość ataków?

3.Heavy Breathing -
3.1.Co jest brane jako sojusznik? Summon? Gracz? Npc trzymający ekwipunek?
3.2.Co jeżeli na misji nie ma sojusznika? Umiejętność nie może zostać użyta czy też jest to "darmowe" podwojenie obrażeń?
3.3.Co jeżeli atak jest dotykowy a sojusznik nie jest w tym zasięgu? Dalej go trafia?
3.4.Dlaczego jest to atak lub zaklęcie i pobiera energię skoro zdecydowanie wzmacnia to zaklęcia i opis ewidentnie ma na myśli "pochłonąć się mrocznym mocom". Co ma do tego energia?

4.Demon Skin. Umiejętność dająca pasywny pancerz nie kosztująca nic. Do tego działa jednocześnie na summona jak i na przywoływacza. Jakiś koszt czy też zamiarem było prawie 30% life steala?

5.Agony
5.1.Tu nie mało być jakiegoś kosztu na turę? Czy też do końca gry jeżeli nałoży się to na gracza będzie on co posta dostawał 15 obrażeń?

6.Slave Explosion - dlaczego istnieje umiejętność która będzie do użycia raz na X czasu a jej obrażenia nie są nawet tak gięta jak większość skilli zaklinacza? W wymaganiach brak żywego summona - można to robić jego zwłokami?

7. What was giveth, can be taketh - nie rozumiem zamysłu tej umiejętności. Dlaczego nie stworzyć itemka który wskrzesza graczy a nie robić dziwną pętlę zabijania peta żeby wskrzesić gracza by użyć itemku do wskrzeszania peta. Już prędzej uzdrowiciel powinien móc wskrzeszać a nie summoner.

8. Healing Wave - nie rozumiem dlaczego zaklinacz posiada leczenie.

9. Elemental Armor
9.1 Ice armor - na jak długo spada szybkość przeciwnika? Co jeżeli przeciwnik jest na zasięgu dalekim, dalej to działa? Czy ataki obszarowe również się liczą i zbroja spowalnia po takich atakach?
9.2 Fire Armor - czy każdy atak powoduje zadawanie obrażeń czy też robi to tylko raz? Co jeżeli przeciwnik jest na dalekim zasięgu? Czy ataki obszarowe również się liczą i zbroja strzela w takich przeciwników?
9.3 Earth Armor - 20% odporności? Nice. Oni przypadkiem nie wyciągają teraz więcej odporności niż tarczownicy?
9.4 Sun Armor - nie sądziłem że leczenie będzie w ogólnym magu. To chyba jedyna klasa która może leczyć siebie, innych i do tego ma 2 staty w jednym (magia). Nic tylko brać daggerek i bić się 5 razy w nogę lecząc wszystkich dookoła za jedyne 250 + 100% magii kosztem 5many - czyli jednej medytacji.
9.5 Efekt - jedna ze zbrój do wyboru (tak jest napisane) - do wyboru podczas rzucania zaklęcia czy podczas zdobywania poziomu maga? To jest wybór na stałe czy można sobie z tury na turę zmieniać tą zbroję zależnie co się magowi widzi?

10. Holy Rain - 50+10% magii za każde 3 many. 250+ 50% magii za 15 many. Patrz punkt 9.4

11. Tranquil Mind - To jest coś co zmniejsza manę albo magię? Do tej pory nie zauważyłem ale hej, mogłem coś przeoczyć.

12. Holy Crusade - Mam rozumieć że dotarliśmy do True Damage? Bo nie wiem jak to inaczej nazywać.

13. Unclouded Thought - ... Podwojone wszystkie buffy? Bez kosztów? Czekam na supporta do uzdrowiciela który zacznie wyciągać tak zabawne cyferki że poleci nerf z orbity.

14. Nothing Else Matters - Który Tank - Bo chyba tym ma być tarczownik - pod koniec walki będąc na tak niskim HP odpali to? Bo koszt 100 many jest mocno zabawny. Przyzywanie demona z piekła na 3 tury kosztuje 2 razy mniej :D Nie wspomnę o ogólnym założeniu że tank tak trochę nie ma w planie spadać do 1%hp.

15. Hold The Line - wyobraź sobie że stoi sobie 2, albo co mi tam. 3 tarczowników. Każdy odpala ulta. 120% odporności na 4 tury. Z samego Hold the line.

16. Resolve - dlaczego szermierz leczy sobie 2x więcej hp niż tank? Ma on oczywiście wymóg ale spełnienie go nie jest zbyt ciężkie biorąc pod uwagę że nie ma na forum opportunity attack

17. Rampage - już widzę jak jakiś tank zadaje sobie obrażenia z własnej woli w wysokości 50% hp by dostać marne 50 energii. 5 odpoczynków. Poczekaj 5 tur. Już prędzej tank wolałby "wydaj 50 energi by zregenerować 50% hp". W drugą strone nie brzmi to już tak fajnie.

18. Massacre - na ile czasu przeciwnicy zostają sprowokowani?

19. Lunge and Slash - eee, popatrzy ma Strafing. Tamten skill nie ma kosztów. Nie ma ograniczonego zasięgu. Tutaj za 15 energii płacisz za +10% siły. To tak miało działać?

20. Bleeding Slash - co łucznik ma zrobić z tą umiejętnością skoro nie ma przewidzianego używania trucizn? To nie miało czasem wylądować w tym assasynku?

21. Smoke Bomb - jak to wykryć? czy też mogę 7 akcji regenerować energię i użyć smoke bomb i w następnej turze zrobić 4 ataki, 2 spelle, odbiec i dalej zniknąć?

22. O co chodzi z niektórymi skillami posiadającymi "Typ: Atak lub zaklęcie"?

23. Guess i never miss, huh - fajny ult lux tylko nie ma podanej szerokości. chyba że bije to z szerokością strzały to pewnie trafi to 2 postacie. chyba że gramy na hexach jak w dnd to wtedy inaczej to wygląda

24. Armorpiercer - heh. 15 energii za 5% zmniejszenia odporności? Przypadkiem za 20 energii nie był akcji która zmniejszała odporność o 20%?

25. Magic Affinity - to nie ma sensu. Jak w przypadku uzdrowiciela jeszcze ma bo ich klasa jest gięcie oparta na magii to w przypadku łucznika - nope

26. Lethality - 20% szans na zadawanie True Damage? O to chodzi?

27. Ideal Defence - a co jeżeli atak jest True Damage? Jakiś koszt?

28. Never Surrender - chodzi o ataki True Damage? Czy też chodzi o ataki penetrujące odporność? Jeżeli o to drugie to przy jakieś ilość penetracji się to zaczyna? Czy już 1% Pen sprawia że atak ma 50% obrażeń? Jak się liczy połowę obrażeń? Najpierw zmniejszasz to o Odporność a później o 50%? Czy może pozostała odporność łączy się z tymi 50%?

29. Rumble - Na ile dostaje odporność? Do końca misji/instancji jeżeli nic go nie zaatakuje przez 20 postów? Dostaje odporność od czyich ataków? Tych tauntowanych czy może kto pierwszy ten lepszy?

30. Bolster - za darmo rozdajesz 100 Vit WSZYSTKIM w drużynie w nieograniczonym zasięgu
Co jeżeli masz 4 tarczowników? +400Vit? No i 100 stata to trochę sporo od tak bez żadnego kosztu. Hmm, a gdyby w okolicy był uzdrowiciel...

31. A new challenger - prowokacja na ile czasu

32. Sink the bismark - to jest meeeh
75 energii
fajne na bossy, jak najbardziej
które mają te 4k hp
bo zadaje nawet nawet
ale nie oszukujmy się, za 75 energii. 500 Vit = 4500 hp(wliczając 500 podstawy). Zbity do 1k czyli brak 3.5k. Zadaje 350 bonus dmg. Jestem pewien że patrząc na tą ilość energii dało by radę wyciągnąć więcej dmg
To jest bardziej kill steal, średni ult.

33.Dehors - A- nie ma powodu dla którego przeciwnik miałby uciekać. To jest czysty taunt
Który nic nie daje
I kosztuje 30 many na ture
Co jest tak masakrycznym kosztem przy nie rosnącej manie że dziękuję
Plus - specyzować czyje max % hp jest zadawane. Szermierza czy uciekającego

34. Duel of Fates - dlaczego to jest taunt?
dalczego szermierz ma taunty lepsze od... tanka :D Bo to nie są prowokacje na które są odporni bossowie czy mini. Jakiś czas działania?

35. Crescent Slice - można brać kuszę do tej zdolności? Bo zakazu nie widzę nigdzie

36. Feign Death - po co to istnieje? SI działa w świecie więc nie zdziwił bym się gdyby potwory odcięły głowę dla pewności. Po 2 łowca w klasówce ma już smoke bomb do znikania na ile mu się tam podoba.

37. Double Shots - co znaczy że liczą się normalnie do limitu akcji? Za 2 energii można podwajać ilość ataków? Nice

38. Trophy Collector - Czym jest walka? Jeżeli okaleczę jakiegoś miniona i zostawię go przy życiu z odciętymi nóżkami i będzie mnie gonił do końca misji/instancji jest to dalej walka? Bonus jest od minionów zabitych przez drużynę czy tylko przez łucznika?

39. Skoro pancerzom oraz tarczom zmniejszono odporność ich cena nie powinna również spaść?

40. trap jest niewidoczny po rozstawieniu?

41. Regulamin Rozgrywki. Rozdział 3, punkt 4. Czy wszystkie osoby muszą wyrazić zgodę? Wystarczy że jedna się nie zgadza i nawet jak pozostałe 20 jest na tak to nowa osoba nie może dołączyć do tematu?

42. Czy summony mogą korzystać z eliksirów? Czy summony posiadają własną manę, energię, maksymalną ilość akcji?

43. Jak liczy się HP i PD na misjach z np. 4 graczami na normal? Jest to 250HP * 1.5 *1.5 *1.5 czy też 250HP *2.5?

44. Na misjach i instancjach jest "Maksymalna ilość PD wykorzystana na przeciwników". MG może użyć mniej? Jak mało? Ktoś może iść z fajnym mg i dostać 25% PD na miniony a inny użyje 100%?

45. Dlaczego w instancji LEGENDARY osoba która zadała ostatni cios ma bonusy? Dlaczego nie najlepszy support? Czy też DPR? Co z Tankami?
Widzę problemy z przeciekaniem informacji in do off od MG ile Boss ma jeszcze HP i ktoś akuratnie wtedy zada te brakujące 200 obrażeń czy też jako skrytobójca będzie siedział z kuszą na dalekim zasięgu nakładając od początku walki jedynie stacki by zrobić Kill Secured.

46. Instancja LEGENDARY wspomina o wycofywaniu się z walki przed 15 poziomem. Czy to znaczy że z wszystkich innych instancji może też wyjść? Jak to działa? Czy to samo można zrobić z misjami?

47. Dlaczego Kusza istnieje w rozgrywce? Nie ma żadnej klasy opierającej się na tej broni, posiada chore obrażenia jak i cenę a o przebijaniu odporności nie wspomnę. Polecam przerobić ją może jak ZANBATŌ żeby jakkolwiek miała sens?

48. Jak się zaokrągla na forum? Zawsze w dół? Zawsze w górę? 0,6 w górę a 0,5 w dół?

49. Czy ataki z broni zasięgowych mają jakieś minusy w zwarciu?

50. Czy moby mają dostęp do wszystkich akcji? Też mają 100 many i 100 energii?

51. Co się dzieje gdy statystyka spada do 0?

52. Czy wytrzymałość powyżej 300 ma dalej bonusy jak pozostałe statystyki? Czytaj na 400 regenerujesz 15% HP co turę?

53. Co jeżeli postać ma 9 ataków a ma przecież tylko 8 akcji?


Chyba jak na ten moment tyle
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach