Wonderful World
Latest topics
Nowy Rok Pią Sty 01, 2021 12:29 amShinigami
[KP]dev nullPon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Skośne Sztuczki Kaliyugi Pon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Trinity.Pon Lis 02, 2020 7:46 pmMaku
NillPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
ArataPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
Neo - GotowePon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
BellPon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
MorfeusPon Lis 02, 2020 7:41 pmMaku
„Wonderful World” to forum osadzone w klimacie isekai, wzorowane na serii Sword Art Online. Gracze zostali uwięzieni w grze, z której można uwolnić się tylko w jeden sposób. Ich rodziny, przyjaciele i znajomi są bezsilni. Odłączenie od NerveGear (urządzenie, za pomocą którego użytkownicy połączyli się z „Wonderful World”) skutkuje natychmiastową śmiercią. Nie ma ratunku ani drogi na skróty. Czy tego chcą, czy nie, muszą dostać się na pięćdziesiąte piętro Aincardu. Droga do wolności będzie pełna niebezpieczeństwa, tragedii i walki. Bardziej niż pewne, że wielu straci swoje życie w bitwie o powrót do normalnego świata.
Kliknij tutaj i dołącz do Discorda!

Start forum: 06.03.2020
→ Prace wciąż trwają, prosimy o cierpliwość
→ Forum nie jest dostosowane do urządzeń mobilnych, jednakże wszelkie niedociągnięcia kodu nie powinny mieć wpływu na korzystanie z niego.
→ Jeżeli podczas rejestracji serwer stwierdził, iż podany przez ciebie nick jest zajęty, dopisz do niego kropkę.
→ Przed rozpoczęciem gry zapoznaj się z przewodnikiem!
Zespół Administracyjny
Najnowsze posty

Go down
Blitz
Administrator
Blitz
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP

Umiejętności klasowe Empty Umiejętności klasowe {Sro Mar 04, 2020 7:19 pm}

Poziom I

Magic Bolt
Klasa: Mag
Efekt: Obrażenia 20 + 3% magii
Koszt: 0 M
Zasięg: 15 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Prosty pocisk stworzony z magicznej energii, podstawowa umiejętność wszelkich użytkowników magii obecnych w Aincard, a także ostatnia deska ratunku gdy nasze zapasy many będą już na wyczerpaniu.

Healing Touch
Klasa: Mag
Efekt: Leczenie 40 + 5% magii
Koszt: 2 M
Zasięg: bezpośredni
Typ: zaklęcie
OPIS
    Najłatwiejszy – jednak także najmniej efektywny – urok leczący, polegający jedynie na przemianie many w energię życiową i przelanie jej w ciało rekonwalescenta poprzez dotyk.


Poziom II

Marsh Circle
Klasa: Mag
Efekt: zmniejszenie szybkości przeciwników w zasięgu o połowę

Koszt: 3 M, potem 1 M na turę
Zasięg: 6 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Przekształcanie ziemi jest jedną z elementarnych umiejętności poznawanych przez czarodziei. W tym przypadku rozmiękczają oni teren dookoła siebie, utrudniając przeciwnikom dotarcie do wątłych z reguły czarowników.

Acid Spit
Klasa: Mag
Efekt: Obrażenia 35 + 10% magii
Koszt: 4 M
Zasięg: 20 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Pierwsze z zaklęć będących w stanie naprawdę popsuć humor przeciwnikowi. W zależności od własnych upodobań, mag formuje kwasowy pocisk, trującą strzałę lub po prostu pluje jadem w przeciwnika, zadając mu obrażenia.


Poziom III

Clank!
Klasa: Mag
Efekt: Obrażenia 10 + 3% magii. W następnej turze zaklęcia przeciwnika zadają 90% obrażeń.
Koszt: 20 M
Zasięg: 25 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Poprzez studiowanie magii powietrza, czarodziej jest w stanie zapanować nad delikatnymi wibracjami, które ostatecznie trafiają do naszych uszu pod postacią fal dźwiękowych. W efekcie przeciwnik słyszy bardzo głośny dźwięk, który nie tylko zadaje mu niewielkie obrażenia, ale przede wszystkim psuje jego koncentrację.

Battle Meditation
Klasa: Mag
Efekt: Przywrócenie 40 M, raz na walkę
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: zaklęcie
OPIS
    Trening ducha popłaca – dzięki rygorystycznym ćwiczeniom mającym na celu zapanowanie nad energią nie tylko tą wewnątrz, ale także tą otaczającą czarownika, jest on w stanie nawet w warunkach bojowego zamętu skupić się podczas sesji medytacyjnej. Pozwala mu to, raz na walkę, przywrócić sobie 40 utraconych punktów many.


Poziom IV

Academic Aura
Klasa: Mag
Efekt: statystyka magii maga oraz jego sojuszników wzrasta o 20 punktów, a także otrzymują oni regenerację 2M na turę.
Koszt: -
Zasięg: drużyna
Typ: -
OPIS
    Dookoła czarodziejów Aincardu roznosi się zapach piór, atramentu i grubych, magicznych woluminów o tysiącach stron. Unosi się wokół nich jednak także coś jeszcze, nie tak łatwo wyczuwalne nosem – poprzez lata nauki magicznej nasiąknęli nie tylko wiedzą ale także czystą energią, która teraz promieniuje z ich ciał, przechodząc na sprzymierzeńców maga.

Mana Armor
Klasa: Mag
Efekt: Mag otrzymuję zbroję trwającą 3 tury, która zamienia otrzymane obrażenia powodując, że Mag traci manę zamiast punktów życia.
Koszt: 5% maksymalnej many
Zasięg: na siebie
Typ: zaklęcie
OPIS
    Choć ciskanie magicznymi pociskami oraz leczenie sojuszników wydaje się specjalnością magów, nie zapominają oni o obronie. Dlatego też używają oni siły many, aby to ta chroniła ich ciało.


Poziom V

Fireball
Klasa: Mag
Efekt: Obrażenia 85 + 20% magii

Koszt: 15 M
Zasięg: 35 metrów, 5 metrów (wybuch)
Typ: zaklęcie
OPIS
    Czymże jest czarodziej bez swojego sztandarowego zaklęcia, polegającego po prostu na rzuceniu w przeciwnika wielką kulą rozpalonych do białości płomieni? Mag ciska takim właśnie pociskiem, który dodatkowo wybucha w niewielkiej eksplozji.

Thunderbolt
Klasa: Mag
Efekt: Obrażenia 100 + 25% magii
Koszt: 15 M
Zasięg: 35 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Zaklęcie jeszcze bardziej niszczące od kuli płomieni, zadające jednak obrażenia pojedynczemu celowi. Z wyciągniętego palca czarodzieja wydobywa się fala niszczącej, elektrycznej energii, mknąc prosto do swojego celu – a niewiele jest istot które podniosą się po takim uderzeniu.



Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach