Blitz
Administrator
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
Poziom I
Lion Rush
Klasa: Wojownik
Efekt: zwiększenie szybkości o 25 pkt na 2 tury
Koszt: 10 E
Zasięg: -
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
- Pierwsze kroki na ścieżce wojownika zawsze są trudne – chyba, że ktoś postanowi po prostu je przeszarżować. W celu dostania się w okolice oddalonego przeciwnika (lub ucieczki, zależnie oczywiście od sytuacji), wojownicy potrafią zwiększyć na czas biegu swoją prędkość.
Crescent Slice
Klasa: Wojownik
Efekt: obrażenia broni + 15% siły
Koszt: 25 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
- Wojownik wykonuje serię cięć i pchnięć, nie dając przeciwnikowi nawet chwili na kontratak czy możliwość odpowiedzi.
Poziom II
Loud Shout
Klasa: Wojownik
Efekt: sprowokowanie moba/zmniejszenie obrażeń następnego ataku lub zaklęcia gracza o 25%
Koszt: 5 E
Zasięg: 10 metrów
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
- Użytkownik wyzywa na pojedynek jednego z przeciwników – na przykład poprzez rzucenie mu rękawicy czy serię soczystych wyzwisk. Tak wyzwany mob atakuje go, ignorując innych graczy. Ta umiejętność użyta jednak na przeciwniku-graczu – oprócz możliwej rany na uczuciach – spowoduje zmniejszenie obrażeń jego następnego ataku lub zaklęcia o 25%.
Quick Strikes
Klasa: Wojownik
Efekt: Obrażenia od broni liczone są w tym poście podwójnie
Koszt: 50 E
Zasięg: -
Typ: atak lub zaklęcie (nie liczy się do limitu akcji)
OPIS
- Poprzez godziny męczących treningów, wojownik stał się jednością ze swoją bronią, która stanowi teraz dla niego praktycznie przedłużenie kończyny. Dzięki zwinnym manewrom, możliwe jest wyprowadzenie dodatkowych ataków.
Poziom III
Turtle Guard
Klasa: Wojownik
Efekt: Wojownik z tarczą: odporność zwiększona o 10%. Zmniejsza szybkość o 25%.
Bez tarczy: odporność zwiększona o 5%. Zmniejsza szybkość o 10%.
Bez tarczy: odporność zwiększona o 5%. Zmniejsza szybkość o 10%.
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Sztuka poprawnej obrony jest niesamowicie ważna, nie tylko dla wojowników posługujących się tarczą czy ciężką zbroją. Poprawne ułożenie broni czy ruch nóg pozwoli zniwelować sporo obrażeń.
Używanie Turtle Guard jest dobrowolne - defensywną pozycję można przyjąć lub porzucić jedynie raz na post.
Używanie Turtle Guard wyklucza się z Berserk Stance.
Berserk Stance
Klasa: Wojownik
Efekt: Obrażenia zwiększają się o 50%. Otrzymywane obrażenia zwiększają się o 33%.
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Odsłonięcie własnych punktów witalnych przynosi większą swobodę ruchów, pozwalając na wyprowadzenie silniejszych i lepiej wymierzonych ciosów, oczywiście za cenę własnej defensywy.
Używanie Berserk Stance jest dobrowolne - ofensywną pozycję można przyjąć lub porzucić jedynie raz na post.
Używanie Berserk Stance wyklucza się z Turtle Guard.
Poziom IV
Titan Slayer
Klasa: Wojownik
Efekt: Obrażenia broni + 5% siły + 5% siły przeciwnika
Koszt: 25 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
- Wykorzystaj siłę przeciwnika przeciw jemu samemu poprzez specjalnie wymierzony cios.
Stand Your Ground/Charge!
Klasa: Wojownik
Efekt: Stand Your Ground – witalność sojuszników (w tym wojownika) zostaje zwiększona o 50 pkt.
Charge! – siła sojuszników (w tym wojownika) zostaje zwiększona o 50 pkt.
Charge! – siła sojuszników (w tym wojownika) zostaje zwiększona o 50 pkt.
Koszt: -
Zasięg: drużyna
Typ: -
OPIS
- Potężna aura bijąca od wojownika inspiruje jego sojuszników do jeszcze silniejszych ataków lub szczelniejszej defensywy.
Wojownik w pierwszej turze walki wybiera, która aura jest aktywna.
Poziom V
Last Breath
Klasa: Wojownik
Efekt: Wojownik leczy siebie samego o 20% max HP
Koszt: 40 E
Zasięg: na siebie
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
- Adrenalina i wrąca w żyłach krew pchają wojowników do przekraczania granic ludzkiego ciała – a jedną z nich jest nadnaturalna regeneracja własnych punktów życia.
Avatar of War
Klasa: Wojownik
Efekt: Avatar of War trwa dwie tury. W tym czasie regeneracja energii wzrasta dwukrotnie, ilość możliwych do użycia umiejętności wzrasta o 1. Obrażenia wojownika wzrastają o 50%. Siła wzrasta o 50 pkt.
Koszt: 80 M
Zasięg: na siebie
Typ: zaklęcie
OPIS
- Wytrenowany do granic możliwości mistrz sztuki wojennej jest w stanie na krótki czas stać się prawdziwą bestią, dla której bitwa jest żywiołem w którym czuje się najlepiej.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|