Wonderful World
Latest topics
Nowy Rok Pią Sty 01, 2021 12:29 amShinigami
[KP]dev nullPon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Skośne Sztuczki Kaliyugi Pon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Trinity.Pon Lis 02, 2020 7:46 pmMaku
NillPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
ArataPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
Neo - GotowePon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
BellPon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
MorfeusPon Lis 02, 2020 7:41 pmMaku
„Wonderful World” to forum osadzone w klimacie isekai, wzorowane na serii Sword Art Online. Gracze zostali uwięzieni w grze, z której można uwolnić się tylko w jeden sposób. Ich rodziny, przyjaciele i znajomi są bezsilni. Odłączenie od NerveGear (urządzenie, za pomocą którego użytkownicy połączyli się z „Wonderful World”) skutkuje natychmiastową śmiercią. Nie ma ratunku ani drogi na skróty. Czy tego chcą, czy nie, muszą dostać się na pięćdziesiąte piętro Aincardu. Droga do wolności będzie pełna niebezpieczeństwa, tragedii i walki. Bardziej niż pewne, że wielu straci swoje życie w bitwie o powrót do normalnego świata.
Kliknij tutaj i dołącz do Discorda!

Start forum: 06.03.2020
→ Prace wciąż trwają, prosimy o cierpliwość
→ Forum nie jest dostosowane do urządzeń mobilnych, jednakże wszelkie niedociągnięcia kodu nie powinny mieć wpływu na korzystanie z niego.
→ Jeżeli podczas rejestracji serwer stwierdził, iż podany przez ciebie nick jest zajęty, dopisz do niego kropkę.
→ Przed rozpoczęciem gry zapoznaj się z przewodnikiem!
Zespół Administracyjny
Najnowsze posty

Go down
Blitz
Administrator
Blitz
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP

Umiejętności klasowe Empty Umiejętności klasowe {Sro Mar 04, 2020 7:40 pm}

Poziom I

Lion Rush
Klasa: Wojownik
Efekt: zwiększenie szybkości o 25 pkt na 2 tury
Koszt: 10 E
Zasięg: -
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
    Pierwsze kroki na ścieżce wojownika zawsze są trudne – chyba, że ktoś postanowi po prostu je przeszarżować. W celu dostania się w okolice oddalonego przeciwnika (lub ucieczki, zależnie oczywiście od sytuacji), wojownicy potrafią zwiększyć na czas biegu swoją prędkość.

Crescent Slice
Klasa: Wojownik
Efekt: obrażenia broni + 15% siły
Koszt: 25 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
    Wojownik wykonuje serię cięć i pchnięć, nie dając przeciwnikowi nawet chwili na kontratak czy możliwość odpowiedzi.


Poziom II

Loud Shout
Klasa: Wojownik
Efekt: sprowokowanie moba/zmniejszenie obrażeń następnego ataku lub zaklęcia gracza o 25%
Koszt: 5 E
Zasięg: 10 metrów
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
    Użytkownik wyzywa na pojedynek jednego z przeciwników – na przykład poprzez rzucenie mu rękawicy czy serię soczystych wyzwisk. Tak wyzwany mob atakuje go, ignorując innych graczy. Ta umiejętność użyta jednak na przeciwniku-graczu – oprócz możliwej rany na uczuciach – spowoduje zmniejszenie obrażeń jego następnego ataku lub zaklęcia o 25%.

Quick Strikes
Klasa: Wojownik
Efekt: Obrażenia od broni liczone są w tym poście podwójnie
Koszt: 50 E
Zasięg: -
Typ: atak lub zaklęcie (nie liczy się do limitu akcji)
OPIS
    Poprzez godziny męczących treningów, wojownik stał się jednością ze swoją bronią, która stanowi teraz dla niego praktycznie przedłużenie kończyny. Dzięki zwinnym manewrom, możliwe jest wyprowadzenie dodatkowych ataków.


Poziom III

Turtle Guard
Klasa: Wojownik
Efekt: Wojownik z tarczą: odporność zwiększona o 10%. Zmniejsza szybkość o 25%.
Bez tarczy: odporność zwiększona o 5%. Zmniejsza szybkość o 10%.
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
    Sztuka poprawnej obrony jest niesamowicie ważna, nie tylko dla wojowników posługujących się tarczą czy ciężką zbroją. Poprawne ułożenie broni czy ruch nóg pozwoli zniwelować sporo obrażeń.
    Używanie Turtle Guard jest dobrowolne - defensywną pozycję można przyjąć lub porzucić jedynie raz na post.
    Używanie Turtle Guard wyklucza się z Berserk Stance.

Berserk Stance
Klasa: Wojownik
Efekt: Obrażenia zwiększają się o 50%. Otrzymywane obrażenia zwiększają się o 33%.
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
    Odsłonięcie własnych punktów witalnych przynosi większą swobodę ruchów, pozwalając na wyprowadzenie silniejszych i lepiej wymierzonych ciosów, oczywiście za cenę własnej defensywy.
    Używanie Berserk Stance jest dobrowolne - ofensywną pozycję można przyjąć lub porzucić jedynie raz na post.
    Używanie Berserk Stance wyklucza się z Turtle Guard.


Poziom IV

Titan Slayer
Klasa: Wojownik
Efekt: Obrażenia broni + 5% siły + 5% siły przeciwnika
Koszt: 25 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
    Wykorzystaj siłę przeciwnika przeciw jemu samemu poprzez specjalnie wymierzony cios.

Stand Your Ground/Charge!
Klasa: Wojownik
Efekt: Stand Your Ground – witalność sojuszników (w tym wojownika) zostaje zwiększona o 50 pkt.
Charge! – siła sojuszników (w tym wojownika) zostaje zwiększona o 50 pkt.
Koszt: -
Zasięg: drużyna
Typ: -
OPIS
    Potężna aura bijąca od wojownika inspiruje jego sojuszników do jeszcze silniejszych ataków lub szczelniejszej defensywy.
    Wojownik w pierwszej turze walki wybiera, która aura jest aktywna.


Poziom V

Last Breath
Klasa: Wojownik
Efekt: Wojownik leczy siebie samego o 20% max HP
Koszt: 40 E
Zasięg: na siebie
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
    Adrenalina i wrąca w żyłach krew pchają wojowników do przekraczania granic ludzkiego ciała – a jedną z nich jest nadnaturalna regeneracja własnych punktów życia.

Avatar of War
Klasa: Wojownik
Efekt: Avatar of War trwa dwie tury. W tym czasie regeneracja energii wzrasta dwukrotnie, ilość możliwych do użycia umiejętności wzrasta o 1. Obrażenia wojownika wzrastają o 50%. Siła wzrasta o 50 pkt.
Koszt: 80 M
Zasięg: na siebie
Typ: zaklęcie
OPIS
    Wytrenowany do granic możliwości mistrz sztuki wojennej jest w stanie na krótki czas stać się prawdziwą bestią, dla której bitwa jest żywiołem w którym czuje się najlepiej.



Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach