Blitz
Administrator
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
Poziom I
Elemental Trap
Klasa: Łowca
Efekt: Łowca podczas ustawiania wybiera jedną z poniższych pułapek:
Fire Trap – zadaje obrażenia od ognia w wysokości 50 + 5% magii lub zręczności, działa wyłącznie na jednego przeciwnika
Thunder Trap – zadaje obrażenia równe 25 + 5% magii lub zręczności wszystkim przeciwnikom w krótkim zasięgu od pułapki
Ice Trap – zadaje obrażenia równe 10 + 5% magii lub zręczności, działa wyłącznie na jednego przeciwnika, unieruchamia go na jedną turę.
Fire Trap – zadaje obrażenia od ognia w wysokości 50 + 5% magii lub zręczności, działa wyłącznie na jednego przeciwnika
Thunder Trap – zadaje obrażenia równe 25 + 5% magii lub zręczności wszystkim przeciwnikom w krótkim zasięgu od pułapki
Ice Trap – zadaje obrażenia równe 10 + 5% magii lub zręczności, działa wyłącznie na jednego przeciwnika, unieruchamia go na jedną turę.
Koszt: 10 M
Zasięg: -
Typ: atak zaklęcie
OPIS
- Łowca przygotowuje pułapkę opierającą się na jednym z żywiołów
Smoke Bomb
Klasa: Łowca
Efekt: Ukrycie na jedną turę lub do czasu wykonania ataku
Koszt: 15 E
Zasięg: na siebie
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
- Łowca upuszcza niewielką bombkę dymną, która pozwala mu się ukryć przed oczami przeciwników na jedną turę lub do czasu wykonania pierwszego ataku.
Poziom II
Hunting Call
Klasa: Łowca
Efekt: Szybkość wszystkich sojuszników wzrasta o 10/20/30/40/50 na dwie tury (zależnie od poziomu klasy)
Koszt: 20 E
Zasięg: drużyna
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
- Łowca dmie w róg, popędzając sojuszników do szybszego rzucenia się w wir walki.
Vital Points
Klasa: Łowca
Efekt: Obrażenia broni + 10% zręczności. Następny atak lub zaklęcie trafionego przeciwnika zadaje 10% obrażeń mniej.
Koszt: 15 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
- Łowca wyprowadza atak w czuły punkt przeciwnika, zadając mu nieco zwiększone obrażenia oraz osłabiając jego następny atak.
Poziom III
Final Blows
Klasa: Łowca
Efekt: Obrażenia zwiększone o 10% jeśli przeciwnik ma mniej niż 15% HP. 50% szans na egzekucję mobów nieelitarnych.
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Osłabiona zwierzyna to zwierzyna czekająca na śmierć - i doskonale wiedzą o tym łowcy, specjalizujący się w ukrócaniu mąk zmęczonych pościgiem zwierząt.
Silent Killer
Klasa: Łowca
Efekt: Jeśli przeciwnik nie widzi łowcy - 2x obrażenia broni
Koszt: 15 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
- Jeśli łowca jest ukryty przed oczami przeciwnika lub znajduje się za jego plecami, może on wyprowadzić atak zadający większe obrażenia.
Poziom IV
Hunter’s Contract
Klasa: Łowca
Efekt: Łowca wybiera przeciwnika; zmniejsza swoją regenerację energii o 2 i zadaje mu obrażenia zwiększone o 10%.
Koszt: -
Zasięg: 55 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Łowca może wybrać jednego przeciwnika. Od tej chwili gracz zadaje mu zwiększone obrażenia. Można wybrać raz na 5 tur.
Eagle Dash
Klasa: Łowca
Efekt: Łowca pokonuje krótki dystans z maksymalną możliwą szybkością. Można użyć raz na dwie tury.
Koszt: 5 E
Zasięg: 5 metrów
Typ: akcja (nie wlicza się do limitu akcji na turę)
OPIS
- Łowca może przemieścić się błyskawicznie na krótki zasięg.
Poziom V
Bleeding Slash
Klasa: Łowca
Efekt: Obrażenia broni + 10% zręczności. Wszystkie umiejętności zadające obrażenia przez x tur (np. trucizna) są o 20% efektywniejsze w kolejnej turze
Koszt: 25 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
- Łowca swoim kolejnym atakiem bierze na cel krwiobieg przeciwnika, upuszczając mu nieco krwi i zwiększając efektywność innych umiejętności zadających obrażenia w czasie.
Bow and Dagger Mastery
Klasa: Łowca
Efekt: Łowca otrzymuje 25 punktów zręczności i szybkości. Ataki łukami oraz sztyletami dają +10% przebicia odporności.
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Mistrzowskie opanowanie łuków oraz sztyletów pozwala na użycie tych broni w tak efektywny sposób, jaki nawet nie śnił się innym klasom.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|