Blitz
Administrator
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
Military Training
Klasa: Wojownik
Profesja: Tarczownik
Efekt: Punkty witalności zwiększają HP o 15, zamiast o 10
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Wojownik, dzięki ciężkim treningom fizycznym, jest w stanie przyjąć więcej obrażeń niż inne klasy.
Devourer
Klasa: Wojownik
Profesja: Tarczownik
Efekt: Każdy przeciwnik zabity w krótkim zasięgu regeneruje 3% maksymalnego HP tarczownika
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Tarczownik jest w stanie wchłonąć siłę życiową pokonanych dookoła niego wrogów, regenerując własne HP.
Rising Fury
Klasa: Wojownik
Profesja: Tarczownik
Efekt: Każde 15% brakującego zdrowia zwiększa obrażenia wojownika o 5%
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Otrzymywanie obrażeń napełnia wojownika bojowym szałem, zwiększając zadawane przez niego obrażenia.
Gore
Klasa: Wojownik
Profesja: Tarczownik
Efekt: obrażenia broni + 5% siły. Wojownik może zapłacić do 250 HP, by za każde wydane 5 HP zadać dodatkowo 1/2/3/4/5 (zależnie od poziomu profesji) obrażeń
Koszt: 20 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
- Wojownik wyprowadza potężny atak, mogąc zapłacić za dodatkowe obrażenia własnym zdrowiem.
Blood Flow
Klasa: Wojownik
Profesja: Tarczownik
Efekt: Wojownik regeneruje 1 E za każdym razem gdy zostanie trafiony
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Środek bitwy jest miejscem, gdzie tarczownik czuje się najlepiej - dodatkowe, spadające na niego ciosy tylko dodatkowo go motywują.
Crush the Weak
Klasa: Wojownik
Profesja: Tarczownik
Efekt: Efekt: Jeśli przeciwnik ma mniej niż 3% swojego HP, to kolejny trafiony atak Tarczownika go zabije.
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- W walce słabsi mogą zostać jedynie zmiażdżeni przez prącego naprzód tarczownika
Blind Rage
Klasa: Wojownik
Profesja: Tarczownik
Efekt: Jeśli wojownik ma poniżej 50% HP, otrzymuje dodatkowe 10% odporności na obrażenia
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Po przekroczeniu pewnego progu, gniew zaczyna zaślepiać wojownika, a ten zapomina o kolejnych otrzymywanych ranach.
Massacre
Klasa: Wojownik
Profesja: Tarczownik
Efekt: Obrażenia broni + 4% siły za każdego przeciwnika w zasięgu. Przeciwnicy zostają sprowokowani
Koszt: 30 E
Zasięg: 3 metry
Typ: atak
OPIS
- Tarczownik wyprowadza atak, zadający obrażenia wszystkim wrogom dookoła - może np. zakręcić swoją bronią czy też uderzyć nią w ziemię. Oprócz zadania obrażeń, prowokuje on moby do zaatakowania jego osoby.
Limitless Anger
Klasa: Wojownik
Profesja: Tarczownik
Efekt: Wojownik może zapłacić 30 E by usunąć z siebie ogłuszenie lub zmniejszenie szybkości
Koszt: 30 E
Zasięg: -
Typ: zaklęcie
OPIS
- Gniew wojownika czasem jest tak wielki, że staje się on po prostu niepowstrzymany.
Limitless Anger nie wlicza się do limitu akcji na turę. Można użyć raz na 3 tury.
Furious Charge
Klasa: Wojownik
Profesja: Tarczownik
Efekt: Bonus szybkości Lion Rush zostaje podwojony (potrojony na 5. poziomie profesji)
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Tarczownicy jeszcze chętniej i jeszcze sprawniej rzuca się w wir walki.
Rampage
Klasa: Wojownik
Profesja: Tarczownik
Efekt: Tarczownik może zadać sobie obrażenia równe x% aktualnego HP, by zregenerować x energii (maksymalnie 50)
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: zaklęcie
OPIS
- Nadwyrężając własne mięśnie, wojownik jest w stanie być silniejszy, szybszy, twardszy, lepszy.
Bloodthirst
Klasa: Wojownik
Profesja: Tarczownik
Efekt: Efekt: Obrażenia broni + 2% siły + 5% brakującego HP wojownika. Tarczownik zostaje uleczony o 30% zadanych obrażeń.
Koszt: 35 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
- Wojownik wyprowadza atak, który nie tylko miażdży wroga, ale także leczy tarczownika o sporą część obrażeń.
Nothing Else Matters
Klasa: Wojownik
Profesja: Tarczownik
Efekt: Nieśmiertelność
Koszt: 100 M
Zasięg: -
Typ: zaklęcie
Wymagania: 12 punktów w Undying
OPIS
- Wojownik przez 2 tury nie może zginąć – przy zadawaniu sobie obrażeń który normalnie by go zabiły, jego HP jest utrzymywane na 1 punkcie.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach