Player
Administrator Fabularny
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
Feint
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Szermierz ma 5/10/15/20/25% (zależnie od poziomu profesji) szans na uniknięcie lub zablokowanie ataku przeciwnika, jeśli jest on jedynym wrogiem w krótkim zasięgu.
Koszt: -
Zasięg: -
OPIS
- Skutecznie unikanie ataków podczas walki jest kluczem do zwycięstwa.
Fitness Training
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Za każdy poziom profesji, szybkość i zręczność szermierza wzrasta o 5 pkt.
Koszt: -
Zasięg: -
Opis
- Trening odpowiednich części ciała pozwala na wyciśnięcie z mięśni i kończyn dodatkowej gibkości i zwinności.
Misguiding Strike
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni + 5% zręczności. Kolejny atak przeciwnika ma 25% dodatkowych szans na pudło. Jeśli nie spudłuje, zadaje połowę obrażeń.
Koszt: 30 E
Zasięg: broni
Typ: atak
Opis
- Używając szybkich ruchów i zwinnych cięć, szermierz jest w stanie sprawić, że kolejny atak przeciwnika lekko go draśnie – lub wręcz nie trafi.
Duel Traditions
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Jeżeli szermierz używa broni korzystającej ze zręczności, jej obrażenia wzrastają o 10%.
Koszt: -
Zasięg: -
Opis
- Tradycyjnie podczas pojedynków korzysta się z rapierów i mieczy, odstawiając ciężkie topory i maczugi na bok.
Moulinet
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni + 10% zręczności. Przeciwnik traci jeden atak w kolejnej turze.
Koszt: 30 E
Zasięg: broni
Typ: atak
Opis
- Defensywny atak, mający na celu uszkodzenie dłoni przeciwnika odpowiedzialną za trzymanie broni.
Punta Rovescia
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Jeżeli w krótkim zasięgu znajduje się tylko jeden przeciwnik, zręczność szermierza wzrasta o 3 * poziom profesji co rundę.
Koszt: -
Zasięg: -
Opis
- Przedłużające się pojedynki stanowią doskonałą okazję do ciągłego poznawania ruchów przeciwnika i dążenia do doskonałości.
Punta Dritta
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni + 5% zręczności. Omija odporność
Koszt: 25 E
Zasięg: broni
Typ: atak
Opis
- Pchnięcie wyprowadzane z prawej strony – zadaje spore obrażenia oraz omija obronę przeciwnika.
Quality of Fencing
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Zręczność szermierza nie może zostać zmniejszona.
Koszt: -
Zasięg: -
Opis
- Jakość szermierki niektórych wojowników jest tak wysoka, że nawet próby spętania ich ruchów spełzają na niczym - są w stanie "walczyć nawet z jedną ręką z tyłu".
Montante Sotto Mano
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni + 10% zręczności. Zmniejsza regenerację energii przeciwnika o 5 na trzy tury.
Koszt: 30 E
Zasięg: broni
Typ: atak
Opis
- Uderzenie płaską stroną ostrza, nadchodzące od góry, znad głowy.
Mezzo Cerchio
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Obrażenia: Obrażenia broni + 10% zręczności. Odbija on każdy atak (nie zaklęcie) za koszt 10 E. Jeśli odbite obrażenia przekroczą 500*poziom profesji, obrona zostaje przełamana.
Koszt: 30 E + 10 za każdy odbity atak.
Zasięg: -
Typ: atak lub zaklęcie
Opis
- Użytkownik deklaruje przybranie postawy obronnej, odbijając nadchodzące ataki.
Teachings of Opera Nova
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Jeżeli w krótkim zasięgu znajduje się tylko jeden przeciwnik, regeneracja energii szermierza wzrasta o 10
Koszt: -
Zasięg: -
Opis
- Pojedynkowanie się jest żywiołem szermierzy - w takiej sytuacji czują się jak ryba w wodzie, wręcz odpoczywając w walce.
Sure Grip
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni + 25% siły. Raz na turę.
Koszt: 10 E
Zasięg: broni
Typ: atak
Opis
- Raz na turę, szermierz może wzmocnić swój atak za pomocą brutalnej siły.
Duel of the Fates
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Wybrany przeciwnik oraz szermierz zadają sobie nawzajem 50% więcej obrażeń. Obrażenia przeciwnika przeciwko innym postaciom zostają zmniejszone o 90%.
Koszt: 50 M
Zasięg: 5 metrów
Typ: zaklęcie
Wymagania: 12 punktów w Duelist
Opis
- Szermierz wybiera jednego przeciwnika w swoim krótkim zasięgu.
Wybrany przeciwnik oraz szermierz zadają sobie zwiększone obrażenia. Obrażenia przeciwnika przeciwko innym postaciom zostają zmniejszone.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach