Wonderful World
Latest topics
Nowy Rok Pią Sty 01, 2021 12:29 amShinigami
[KP]dev nullPon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Skośne Sztuczki Kaliyugi Pon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Trinity.Pon Lis 02, 2020 7:46 pmMaku
NillPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
ArataPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
Neo - GotowePon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
BellPon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
MorfeusPon Lis 02, 2020 7:41 pmMaku
„Wonderful World” to forum osadzone w klimacie isekai, wzorowane na serii Sword Art Online. Gracze zostali uwięzieni w grze, z której można uwolnić się tylko w jeden sposób. Ich rodziny, przyjaciele i znajomi są bezsilni. Odłączenie od NerveGear (urządzenie, za pomocą którego użytkownicy połączyli się z „Wonderful World”) skutkuje natychmiastową śmiercią. Nie ma ratunku ani drogi na skróty. Czy tego chcą, czy nie, muszą dostać się na pięćdziesiąte piętro Aincardu. Droga do wolności będzie pełna niebezpieczeństwa, tragedii i walki. Bardziej niż pewne, że wielu straci swoje życie w bitwie o powrót do normalnego świata.
Kliknij tutaj i dołącz do Discorda!

Start forum: 06.03.2020
→ Prace wciąż trwają, prosimy o cierpliwość
→ Forum nie jest dostosowane do urządzeń mobilnych, jednakże wszelkie niedociągnięcia kodu nie powinny mieć wpływu na korzystanie z niego.
→ Jeżeli podczas rejestracji serwer stwierdził, iż podany przez ciebie nick jest zajęty, dopisz do niego kropkę.
→ Przed rozpoczęciem gry zapoznaj się z przewodnikiem!
Zespół Administracyjny
Najnowsze posty

Go down
Player
Administrator Fabularny
Player
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP

Duelist Empty Duelist {Wto Mar 03, 2020 4:56 pm}

Feint
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Szermierz ma 5/10/15/20/25% (zależnie od poziomu profesji) szans na uniknięcie lub zablokowanie ataku przeciwnika, jeśli jest on jedynym wrogiem w krótkim zasięgu.
Koszt: -
Zasięg: -
OPIS
    Skutecznie unikanie ataków podczas walki jest kluczem do zwycięstwa.


Fitness Training
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Za każdy poziom profesji, szybkość i zręczność szermierza wzrasta o 5 pkt.
Koszt: -
Zasięg: -
Opis
    Trening odpowiednich części ciała pozwala na wyciśnięcie z mięśni i kończyn dodatkowej gibkości i zwinności.


Misguiding Strike
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni + 5% zręczności. Kolejny atak przeciwnika ma 25% dodatkowych szans na pudło. Jeśli nie spudłuje, zadaje połowę obrażeń.
Koszt: 30 E
Zasięg: broni
Typ: atak
Opis
    Używając szybkich ruchów i zwinnych cięć, szermierz jest w stanie sprawić, że kolejny atak przeciwnika lekko go draśnie – lub wręcz nie trafi.


Duel Traditions
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Jeżeli szermierz używa broni korzystającej ze zręczności, jej obrażenia wzrastają o 10%.
Koszt: -
Zasięg: -
Opis
    Tradycyjnie podczas pojedynków korzysta się z rapierów i mieczy, odstawiając ciężkie topory i maczugi na bok.


Moulinet
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni + 10% zręczności. Przeciwnik traci jeden atak w kolejnej turze.
Koszt: 30 E
Zasięg: broni
Typ: atak
Opis
    Defensywny atak, mający na celu uszkodzenie dłoni przeciwnika odpowiedzialną za trzymanie broni.


Punta Rovescia
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Jeżeli w krótkim zasięgu znajduje się tylko jeden przeciwnik, zręczność szermierza wzrasta o 3 * poziom profesji co rundę.
Koszt: -
Zasięg: -
Opis
    Przedłużające się pojedynki stanowią doskonałą okazję do ciągłego poznawania ruchów przeciwnika i dążenia do doskonałości.


Punta Dritta
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni + 5% zręczności. Omija odporność
Koszt: 25 E
Zasięg: broni
Typ: atak
Opis
    Pchnięcie wyprowadzane z prawej strony – zadaje spore obrażenia oraz omija obronę przeciwnika.


Quality of Fencing
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Zręczność szermierza nie może zostać zmniejszona.
Koszt: -
Zasięg: -
Opis
    Jakość szermierki niektórych wojowników jest tak wysoka, że nawet próby spętania ich ruchów spełzają na niczym - są w stanie "walczyć nawet z jedną ręką z tyłu".


Montante Sotto Mano
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni + 10% zręczności. Zmniejsza regenerację energii przeciwnika o 5 na trzy tury.
Koszt: 30 E
Zasięg: broni
Typ: atak
Opis
    Uderzenie płaską stroną ostrza, nadchodzące od góry, znad głowy.


Mezzo Cerchio
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Obrażenia: Obrażenia broni + 10% zręczności. Odbija on każdy atak (nie zaklęcie) za koszt 10 E. Jeśli odbite obrażenia przekroczą 500*poziom profesji, obrona zostaje przełamana.
Koszt: 30 E + 10 za każdy odbity atak.
Zasięg: -
Typ: atak lub zaklęcie
Opis
    Użytkownik deklaruje przybranie postawy obronnej, odbijając nadchodzące ataki.


Teachings of Opera Nova
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Jeżeli w krótkim zasięgu znajduje się tylko jeden przeciwnik, regeneracja energii szermierza wzrasta o 10
Koszt: -
Zasięg: -
Opis
    Pojedynkowanie się jest żywiołem szermierzy - w takiej sytuacji czują się jak ryba w wodzie, wręcz odpoczywając w walce.


Sure Grip
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni + 25% siły. Raz na turę.
Koszt: 10 E
Zasięg: broni
Typ: atak
Opis
    Raz na turę, szermierz może wzmocnić swój atak za pomocą brutalnej siły.


Duel of the Fates
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Wybrany przeciwnik oraz szermierz zadają sobie nawzajem 50% więcej obrażeń. Obrażenia przeciwnika przeciwko innym postaciom zostają zmniejszone o 90%.
Koszt: 50 M
Zasięg: 5 metrów
Typ: zaklęcie
Wymagania: 12 punktów w Duelist
Opis
    Szermierz wybiera jednego przeciwnika w swoim krótkim zasięgu.
    Wybrany przeciwnik oraz szermierz zadają sobie zwiększone obrażenia. Obrażenia przeciwnika przeciwko innym postaciom zostają zmniejszone.




Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach