Wonderful World
Latest topics
Nowy Rok Pią Sty 01, 2021 12:29 amShinigami
[KP]dev nullPon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Skośne Sztuczki Kaliyugi Pon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Trinity.Pon Lis 02, 2020 7:46 pmMaku
NillPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
ArataPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
Neo - GotowePon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
BellPon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
MorfeusPon Lis 02, 2020 7:41 pmMaku
„Wonderful World” to forum osadzone w klimacie isekai, wzorowane na serii Sword Art Online. Gracze zostali uwięzieni w grze, z której można uwolnić się tylko w jeden sposób. Ich rodziny, przyjaciele i znajomi są bezsilni. Odłączenie od NerveGear (urządzenie, za pomocą którego użytkownicy połączyli się z „Wonderful World”) skutkuje natychmiastową śmiercią. Nie ma ratunku ani drogi na skróty. Czy tego chcą, czy nie, muszą dostać się na pięćdziesiąte piętro Aincardu. Droga do wolności będzie pełna niebezpieczeństwa, tragedii i walki. Bardziej niż pewne, że wielu straci swoje życie w bitwie o powrót do normalnego świata.
Kliknij tutaj i dołącz do Discorda!

Start forum: 06.03.2020
→ Prace wciąż trwają, prosimy o cierpliwość
→ Forum nie jest dostosowane do urządzeń mobilnych, jednakże wszelkie niedociągnięcia kodu nie powinny mieć wpływu na korzystanie z niego.
→ Jeżeli podczas rejestracji serwer stwierdził, iż podany przez ciebie nick jest zajęty, dopisz do niego kropkę.
→ Przed rozpoczęciem gry zapoznaj się z przewodnikiem!
Zespół Administracyjny
Najnowsze posty

Go down
Blitz
Administrator
Blitz
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP

Battle Master Empty Battle Master {Sro Mar 04, 2020 1:15 pm}

Battle Cry
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Wszyscy sojusznicy w średnim zasięgu otrzymują bonus do siły, zręczności i magii w wysokości 5 * poziom profesji szermierza. Czas trwania: 3 tury.
Koszt: 10 M
Zasięg: 20 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Battle Master wydaje z siebie okrzyk bojowy, zagrzewający jego oraz sojuszników do walki.

Crushing Swing
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni + 5% siły.
Koszt: 15 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
    Wojownik zamachuje się swoją bronią w szerokim ciosie. Bez względu na rodzaj broni, używanym przelicznikiem dodatkowych obrażeń jest siła. Modyfikator ten zostaje podwojony.

Tactical Mind
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Szybkość sojuszników w krótkim zasięgu nie może zostać zmniejszona o więcej niż 50/40/30/20/10 punktów (zależnie od poziomu profesji)
Koszt: -
Zasięg: 15 metrów
Typ: -
OPIS
    Odpowiednie ustawienie taktyczne pozwala zniwelować kłopoty z poruszaniem się.

Well-Laid Plans
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Akcja Odpoczynku regeneruje dodatkowe 5 E
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
    Chwila odpoczynku pozwala na obmyślenie odpowiedniego planu.

Student of War
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Każdy skuteczny atak w jednego przeciwnika zwiększa obrażenia kolejnego (w tego samego wroga) o 5 pkt. Na koniec tury umiejętność resetuje się. Po odblokowaniu piątego poziomu profesji, bonus zwiększa się do 10
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
    Kolejne ataki w tego samego przeciwnika ukazują szermierzowi jak na dłoni jego słabe punkty.

Kharg Banai
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Zwiększenie obrażeń broni
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
    Szermierz „wiąże się” podczas fabuly (wymagany post opisujący rytuał) ze swoją bronią. Jej obrażenia podstawowe (bez przelicznika ze statystyki) wzrastają o 10%, jednak nie może jej zmienić na tym piętrze. Jeśli broń zostanie i tak zmieniona jej podstawowe obrażenia są zmniejszone o 50%.

Dehors
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Szermierz wybiera jednego z przeciwników oraz punkt, znajdujący się w średnim zasięgu od niego i jego wroga. Żaden z nich nie może opuścić strefy wyznaczanej przez okrąg ze środkiem w wybranym punkcie i promieniu równym 15m (maksymalny rozmiar zasięgu średniego). Uciekający w przeciwnym wypadku otrzyma debuff, przez który przez najbliższe 4 tury będzie otrzymywał 15% obrażeń więcej.
Koszt: 30M/tura
Zasięg: średni
Typ: zaklęcie
OPIS
    Dehors to tradycyjna nazwa szermierczej areny - w takim właśnie miejscu wojownik zamyka swojego oponenta.

Disengage
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Jeśli w krótkim zasięgu od szermierza znajduje się dwóch lub więcej przeciwników, a on sam nie wyprowadza w turze żadnych ataków, jego szybkość zwiększa się o 10/20/30/40/50 (zależnie od poziomu profesji)
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
    To także nie ucieczka, a jedynie poszukiwanie lepszej okazji do kontrataku.

Riposte
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Kiedy przeciwnik nie trafia atakując szermierza, gracz może wykonać w swojej turze dodatkowy atak – może być on skierowany jedynie we wroga który spudłował
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
    Pudło odkrywa słabości przeciwnika, które szermierz może bardzo łatwo wykorzystać.

Lunge
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni. 50% szans na trafienie. Jeśli trafi, w następnym swoim poście przeciwnik ma 2 ataki mniej.
Koszt: 20 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
    Atak połączony z pchnięciem bronią do przodu. Ma jedynie 50% szans na trafienie, jednak po trafieniu częściowo ogłusza przeciwnika.

Know Your Enemy
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Za cenę jednego ataku, który gracz poświęci na obserwację przeciwnika, jest on w stanie poznać jedną ze statystyk stworzenia. Umiejętności tej można używać wiele razy na turę.
Know Your Enemy nie działa na graczy oraz bossów pięter. Działa na pomniejszych, potężnych przeciwników - na każdą ze statystyk minibossa należy poświęcić jednak 2 tury.
Koszt: -
Zasięg: 60 metrów
Typ: -
OPIS
    Doświadczenie wyniesione z setek pojedynków pozwala szermierzowi ocenić siły swojego przeciwnika jeszcze zanim ich bronie się skrzyżują.

Resolve
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Efekt Last Breath (podstawowy skill wojownika, leczący go o niewielką ilość HP) jest podwojony, jeżeli w krótkim zasięgu od szermierza jest tylko jeden przeciwnik
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
    -

Sink the Bismarck
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni + 10% brakującego HP przeciwnika
Koszt: 75 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
    Szermierz wyprowadza potężne uderzenie, zadające tym więcej obrażeń, im mniej HP ma przeciwnik.



Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach