Blitz
Administrator
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
Battle Cry
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Wszyscy sojusznicy w średnim zasięgu otrzymują bonus do siły, zręczności i magii w wysokości 5 * poziom profesji szermierza. Czas trwania: 3 tury.
Koszt: 10 M
Zasięg: 20 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Battle Master wydaje z siebie okrzyk bojowy, zagrzewający jego oraz sojuszników do walki.
Crushing Swing
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni + 5% siły.
Koszt: 15 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
- Wojownik zamachuje się swoją bronią w szerokim ciosie. Bez względu na rodzaj broni, używanym przelicznikiem dodatkowych obrażeń jest siła. Modyfikator ten zostaje podwojony.
Tactical Mind
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Szybkość sojuszników w krótkim zasięgu nie może zostać zmniejszona o więcej niż 50/40/30/20/10 punktów (zależnie od poziomu profesji)
Koszt: -
Zasięg: 15 metrów
Typ: -
OPIS
- Odpowiednie ustawienie taktyczne pozwala zniwelować kłopoty z poruszaniem się.
Well-Laid Plans
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Akcja Odpoczynku regeneruje dodatkowe 5 E
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Chwila odpoczynku pozwala na obmyślenie odpowiedniego planu.
Student of War
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Każdy skuteczny atak w jednego przeciwnika zwiększa obrażenia kolejnego (w tego samego wroga) o 5 pkt. Na koniec tury umiejętność resetuje się. Po odblokowaniu piątego poziomu profesji, bonus zwiększa się do 10
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Kolejne ataki w tego samego przeciwnika ukazują szermierzowi jak na dłoni jego słabe punkty.
Kharg Banai
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Zwiększenie obrażeń broni
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Szermierz „wiąże się” podczas fabuly (wymagany post opisujący rytuał) ze swoją bronią. Jej obrażenia podstawowe (bez przelicznika ze statystyki) wzrastają o 10%, jednak nie może jej zmienić na tym piętrze. Jeśli broń zostanie i tak zmieniona jej podstawowe obrażenia są zmniejszone o 50%.
Dehors
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Szermierz wybiera jednego z przeciwników oraz punkt, znajdujący się w średnim zasięgu od niego i jego wroga. Żaden z nich nie może opuścić strefy wyznaczanej przez okrąg ze środkiem w wybranym punkcie i promieniu równym 15m (maksymalny rozmiar zasięgu średniego). Uciekający w przeciwnym wypadku otrzyma debuff, przez który przez najbliższe 4 tury będzie otrzymywał 15% obrażeń więcej.
Koszt: 30M/tura
Zasięg: średni
Typ: zaklęcie
OPIS
- Dehors to tradycyjna nazwa szermierczej areny - w takim właśnie miejscu wojownik zamyka swojego oponenta.
Disengage
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Jeśli w krótkim zasięgu od szermierza znajduje się dwóch lub więcej przeciwników, a on sam nie wyprowadza w turze żadnych ataków, jego szybkość zwiększa się o 10/20/30/40/50 (zależnie od poziomu profesji)
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- To także nie ucieczka, a jedynie poszukiwanie lepszej okazji do kontrataku.
Riposte
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Kiedy przeciwnik nie trafia atakując szermierza, gracz może wykonać w swojej turze dodatkowy atak – może być on skierowany jedynie we wroga który spudłował
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- Pudło odkrywa słabości przeciwnika, które szermierz może bardzo łatwo wykorzystać.
Lunge
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni. 50% szans na trafienie. Jeśli trafi, w następnym swoim poście przeciwnik ma 2 ataki mniej.
Koszt: 20 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
- Atak połączony z pchnięciem bronią do przodu. Ma jedynie 50% szans na trafienie, jednak po trafieniu częściowo ogłusza przeciwnika.
Know Your Enemy
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Za cenę jednego ataku, który gracz poświęci na obserwację przeciwnika, jest on w stanie poznać jedną ze statystyk stworzenia. Umiejętności tej można używać wiele razy na turę.
Know Your Enemy nie działa na graczy oraz bossów pięter. Działa na pomniejszych, potężnych przeciwników - na każdą ze statystyk minibossa należy poświęcić jednak 2 tury.
Know Your Enemy nie działa na graczy oraz bossów pięter. Działa na pomniejszych, potężnych przeciwników - na każdą ze statystyk minibossa należy poświęcić jednak 2 tury.
Koszt: -
Zasięg: 60 metrów
Typ: -
OPIS
- Doświadczenie wyniesione z setek pojedynków pozwala szermierzowi ocenić siły swojego przeciwnika jeszcze zanim ich bronie się skrzyżują.
Resolve
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Efekt Last Breath (podstawowy skill wojownika, leczący go o niewielką ilość HP) jest podwojony, jeżeli w krótkim zasięgu od szermierza jest tylko jeden przeciwnik
Koszt: -
Zasięg: -
Typ: -
OPIS
- -
Sink the Bismarck
Klasa: Wojownik
Profesja: Szermierz
Efekt: Obrażenia broni + 10% brakującego HP przeciwnika
Koszt: 75 E
Zasięg: broni
Typ: atak
OPIS
- Szermierz wyprowadza potężne uderzenie, zadające tym więcej obrażeń, im mniej HP ma przeciwnik.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach