Blitz
Administrator
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
Na forum znajduje się dość rozbudowany system craftingu, który w przyszłości będzie dalej poszerzany, czy to o kolejne nowe surowce, czy o nowe przepisy . Na crafting składa się naprawdę wiele, więc przejdźmy do konkretów.
1. Tworzenie broni - nie jest tajemnicą, że do stworzenia broni oraz wytrzymalszej zbroi wymagany jest kruszec. Kruszce wydobywane i sprzedawane są przez górników. Następnie kowal, żeby wykonać np. miecz musi zdać sobie sprawę z tego jakie są poszczególne części miecza i jak chce żeby one wyglądały. O ile kowale mogą tworzyć sprzęt, który jest ogólnodostępny w sklepie, o tyle mogą też używać swojej wyobraźni do tworzenia broni o niespotykanych dotąd kształtach. Do stworzenia np. miecza niezbędny więc jest kruszec do klingi, ale też i drewno na rękojeść, albo inny metal na jelec. Na podobnej zasadzie działa każdy rodzaj broni. Innymi słowy broń tworzymy z materiałów, które posiadamy. Na rzeczy tak prozaiczne jak rękojeść również powinniśmy mieć wydzielone surowce.
2. Tworzenie zbroi - wygląda to bardzo podobnie jak u góry. Zbroja zależnie od rodzaju musi się składać z odpowiednich materiałów i mieć zapewnione np. segmenty ruchome.
3. Alchemia - alchemia zajmuje się rafinacją surowców zdobytych przez zbieraczy. Bez rafinacji nie ma szans, żeby surowiec nadawał się do zaklinania enchantów w przedmioty. Rafinacja polega na oczyszczeniu przedmiotu poprzez jego aktywne przegotowywanie w wodzie przy pomocy magii. Alchemia zajmuje się również wytwarzaniem potionów. Co ważne potiony Alchemików są o 5% skuteczniejsze niż te kupione ze sklepu.
4. Artisan/Krawiec - enchanting jest już szerzej opisany w innym temacie, więc tutaj nie ma co zbyt dużo wspominać. Każdy Artisan na start otrzymuje specjalny przedmiot, którym "wszywa" enchant w ostrze. Artisan może również szyć proste ubrania, ale i tworzyć biżuterię w postaci amuletów czy pierścieni.
Pamiętajmy, że aby wykonać przedmiot rangi Rare należy posługiwać się surowcem o takiej samej rzadkości. Ta sama zasada działa w przypadku wszystkich innych przedmiotów.
Wszelkie udane enchanty, wydobywanie surowców, powodzenia w refinacji, czy wytwarzanie powinno znajdować się wraz z linkiem w osobistym temacie z surowcami.
1. Tworzenie broni - nie jest tajemnicą, że do stworzenia broni oraz wytrzymalszej zbroi wymagany jest kruszec. Kruszce wydobywane i sprzedawane są przez górników. Następnie kowal, żeby wykonać np. miecz musi zdać sobie sprawę z tego jakie są poszczególne części miecza i jak chce żeby one wyglądały. O ile kowale mogą tworzyć sprzęt, który jest ogólnodostępny w sklepie, o tyle mogą też używać swojej wyobraźni do tworzenia broni o niespotykanych dotąd kształtach. Do stworzenia np. miecza niezbędny więc jest kruszec do klingi, ale też i drewno na rękojeść, albo inny metal na jelec. Na podobnej zasadzie działa każdy rodzaj broni. Innymi słowy broń tworzymy z materiałów, które posiadamy. Na rzeczy tak prozaiczne jak rękojeść również powinniśmy mieć wydzielone surowce.
2. Tworzenie zbroi - wygląda to bardzo podobnie jak u góry. Zbroja zależnie od rodzaju musi się składać z odpowiednich materiałów i mieć zapewnione np. segmenty ruchome.
3. Alchemia - alchemia zajmuje się rafinacją surowców zdobytych przez zbieraczy. Bez rafinacji nie ma szans, żeby surowiec nadawał się do zaklinania enchantów w przedmioty. Rafinacja polega na oczyszczeniu przedmiotu poprzez jego aktywne przegotowywanie w wodzie przy pomocy magii. Alchemia zajmuje się również wytwarzaniem potionów. Co ważne potiony Alchemików są o 5% skuteczniejsze niż te kupione ze sklepu.
4. Artisan/Krawiec - enchanting jest już szerzej opisany w innym temacie, więc tutaj nie ma co zbyt dużo wspominać. Każdy Artisan na start otrzymuje specjalny przedmiot, którym "wszywa" enchant w ostrze. Artisan może również szyć proste ubrania, ale i tworzyć biżuterię w postaci amuletów czy pierścieni.
Pamiętajmy, że aby wykonać przedmiot rangi Rare należy posługiwać się surowcem o takiej samej rzadkości. Ta sama zasada działa w przypadku wszystkich innych przedmiotów.
Wszelkie udane enchanty, wydobywanie surowców, powodzenia w refinacji, czy wytwarzanie powinno znajdować się wraz z linkiem w osobistym temacie z surowcami.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach