Summon Familiar
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Przywołanie chowańca. Posiada on 50% PA gracza, które należy rozdać wyłącznie w statystyki. Jego startowe HP wynosi 150.
Koszt: –
Zasięg: –
Typ: Brak
OPIS
- To podstawowa umiejętność zaklinaczy, polegająca na przyzwaniu własnego chowańca. Typ przyzwania zależy całkowicie od gracza. Może spętać on przemocą ducha z innego wymiaru lub napełnić magiczną energią oswojone zwierzę. O jego „estetyce” – wyglądzie, charakterze – stanowi użytkownik. Należy jednak pamiętać, iż przywołaniec nie może mierzyć więcej, niż metr. Dostępne są jedynie zwierzęta lądowe, w tym również nielatające ptaki.
Podstawowe obrażenia ataków chowańca wynoszą 30 + 25% siły/zręczności/magii (zależnie od wyboru maga). Nie może on nosić ekwipunku, chyba że przedmiot mówi inaczej.
Healing Wave
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Leczenie 50+10% magii
Koszt: 2 M
Zasięg: 50 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Wysłany do walki przywołaniec narażony jest na wszelakie ataki, a co za tym idzie obrażenia. Dlatego tak ważne jest, by posiadać odpowiednią więź z naszym podopiecznym. Tylko dzięki temu jesteśmy w stanie uleczyć jego rany, a także przywrócić wytrzymałość.
Attack Command
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Obrażenia 75 + 10% siły chowańca + 10% zręczności chowańca
Koszt: 25 E
Zasięg: Daleki (wydanie komendy), bezpośredni (atak)
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
- Summon jest na ogół jedynym orężem zaklinacza. Zależnie od jego rasy – gryzie, kopie czy drapie, a jeden z jego ataków wzmocniony jest przez siły witalne zaklinacza.
Defence Command
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Jeden z przeciwników atakuje chowańca. Chowaniec otrzymuje 20% odporności na obrażenia na 2 tury. Efekty kolejnych Defence Command zwiększają odporność jedynie o 5%.
Koszt: 8 M
Zasięg: 20 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Rola przywołańca nie sprowadza się jednakże jedynie do bycia „żywą bronią”, zatem oprócz pomocy w starciu bezpośrednim, chowaniec jest także jedną z tarcz zaklinacza. Jeśli ten jest atakowany przez jakiegoś przeciwnika, summon rzuca się do obrony, zwracając na siebie uwagę wrogów.
Harsh Training
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Statystyki chowańca zwiększają o 10/20/30/40/50 (zależnie od poziomu profesji).
Koszt: –
Zasięg: –
Typ: -
OPIS
- Przywołaniec jest drugim ciałem zaklinacza. Ich więź jest tak silna, iż każdorazowe zwiększenie progu opanowania magii podnosi statystyki chowańca o 10 punktów.
Spell Relay
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: zaklęcia dotykowe można rzucać poprzez chowańca
Koszt: –
Zasięg: –
Wymagania: Brak
OPIS
- Więź między przywoływaczem, a summonem staje się tak silna, iż gracz może za pośrednictwem chowańca rzucać zaklęcia, które wymagają bezpośredniego kontaktu, np. Healing Touch.
Blood Pact
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Gracz, podczas jednej tury, może przelać 200 HP z i do chowańca.
Koszt: 4 M
Zasięg: 20 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Zwiększone przywiązanie przywołańca sprawia, iż jest on w stanie leczyć zaklinacza własną krwią – i na odwrót.
Chimera Bolt
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Obrażenia: Jeden pocisk – 50 + 10% magii (zaklinacza/chowańca, zależnie od pocisku)
Koszt: 10 M
Zasięg: 25 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Po użyciu tej umiejętności zarówno z rąk zaklinacza, jak i z ciała chowańca wydobywa się pocisk zielonej, żrącej energii, mknący z dwóch kierunków w stronę przeciwnika. Idealny sposób, by przełamać czyjąś obronę lub zaatakować od tyłu.
Eyes of the Beast
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: przejęcie kontroli nad chowańcem
Koszt: 1 M/tura
Zasięg: -
Typ: zaklęcie
OPIS
- Użycie tej umiejętności sprawia, że zaklinacz jest w stanie „wejść” w ciało swego przywołańca; widzieć jego oczami, słyszeć jego uszami, a także poruszać się jego ciałem. Jednakże oryginalne ciało czarodzieja jest wtedy całkowicie bezbronne.
Rending Rage
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Przywołaniec atakuje 5 przeciwników znajdujących się w bezpośrednim zasięgu od niego naraz.
Koszt: 50 E
Zasięg: –
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
- Poprzez przeładowanie energii oraz siły chowańca, jest on w stanie atakować na tyle szybko, że potrafi zaatakować aż do 5 przeciwników w niemalże równoczesnym czasie.
Pack Tactics
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: jeżeli chowaniec jest w bezpośrednim zasięgu od zaklinacza, ich statystyki rosną o 40
Koszt: -
Zasięg: bezpośredni
Typ: -
OPIS
- Każda więź jest silniejsza, jeśli dwie istoty znajdują się blisko siebie - także ta spowodowana przyzywaniem chowańca.
Evolution
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: patrz Opis
Koszt: –
Zasięg: –
Typ: -
OPIS
- Ciało chowańca ewoluuje, powoduje to zwiększenie jego rozmiarów do dwóch metrów. Zaklinacz może wybrać dwie dodatkowe umiejętności z poniższej listy:
1. Claws – ataki przywołańca nakładają efekt krwawienia (może być ich wiele). 10 dmg na turę.
2. Thick Hide – chowaniec ignoruje 10% obrażeń.
3. Fast Attack – chowaniec może wykonać dodatkowy atak.
4. One with Nature – chowaniec regeneruje 50 HP na turę.
5. Cursed Blows – ataki chowańca usuwają jeden pozytywny efekt (na turę).
6. Spiky Tail – chowaniec zadaje dodatkowe 10% obrażeń.
Born to be Wild
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Zasięg Pact Tactics wzrasta do 10 metrów (na stałe). Obrażenia chowańca wzrastają o 100% (po użyciu).
Koszt: 25M/tura
Zasięg: 50 metrów
Wymagania: 12 punktów w School of Summoning
OPIS
- Poprzez wytrenowanie umiejętności przywoływania i wiązania stworów, zaklinacz jest w stanie jeszcze bardziej umocnić ich obecność w tym wymiarze lub – jeśli chowańcem jest oswojony zwierz – napełnić ich jeszcze większą ilością energii. Jeżeli summon umrze, do jego przywrócenia nie jest wymagany kamień wskrzeszenia.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach