Wonderful World
Latest topics
Nowy Rok Pią Sty 01, 2021 12:29 amShinigami
[KP]dev nullPon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Skośne Sztuczki Kaliyugi Pon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Trinity.Pon Lis 02, 2020 7:46 pmMaku
NillPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
ArataPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
Neo - GotowePon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
BellPon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
MorfeusPon Lis 02, 2020 7:41 pmMaku
„Wonderful World” to forum osadzone w klimacie isekai, wzorowane na serii Sword Art Online. Gracze zostali uwięzieni w grze, z której można uwolnić się tylko w jeden sposób. Ich rodziny, przyjaciele i znajomi są bezsilni. Odłączenie od NerveGear (urządzenie, za pomocą którego użytkownicy połączyli się z „Wonderful World”) skutkuje natychmiastową śmiercią. Nie ma ratunku ani drogi na skróty. Czy tego chcą, czy nie, muszą dostać się na pięćdziesiąte piętro Aincardu. Droga do wolności będzie pełna niebezpieczeństwa, tragedii i walki. Bardziej niż pewne, że wielu straci swoje życie w bitwie o powrót do normalnego świata.
Kliknij tutaj i dołącz do Discorda!

Start forum: 06.03.2020
→ Prace wciąż trwają, prosimy o cierpliwość
→ Forum nie jest dostosowane do urządzeń mobilnych, jednakże wszelkie niedociągnięcia kodu nie powinny mieć wpływu na korzystanie z niego.
→ Jeżeli podczas rejestracji serwer stwierdził, iż podany przez ciebie nick jest zajęty, dopisz do niego kropkę.
→ Przed rozpoczęciem gry zapoznaj się z przewodnikiem!
Zespół Administracyjny
Najnowsze posty

Go down
Darling
Administrator
Darling
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
https://wonderful-world.forumpolish.com/t404-skosne-sztuczki-kal

School of Summoning Empty School of Summoning {Sob Lut 08, 2020 1:53 am}

Summon Familiar
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Przywołanie chowańca. Posiada on 50% PA gracza, które należy rozdać wyłącznie w statystyki. Jego startowe HP wynosi 150.
Koszt:
Zasięg:
Typ: Brak
OPIS
    To podstawowa umiejętność zaklinaczy, polegająca na przyzwaniu własnego chowańca. Typ przyzwania zależy całkowicie od gracza. Może spętać on przemocą ducha z innego wymiaru lub napełnić magiczną energią oswojone zwierzę. O jego „estetyce” – wyglądzie, charakterze – stanowi użytkownik. Należy jednak pamiętać, iż przywołaniec nie może mierzyć więcej, niż metr. Dostępne są jedynie zwierzęta lądowe, w tym również nielatające ptaki.
    Podstawowe obrażenia ataków chowańca wynoszą 30 + 25% siły/zręczności/magii (zależnie od wyboru maga). Nie może on nosić ekwipunku, chyba że przedmiot mówi inaczej.


Healing Wave
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Leczenie 50+10% magii
Koszt: 2 M
Zasięg: 50 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Wysłany do walki przywołaniec narażony jest na wszelakie ataki, a co za tym idzie obrażenia. Dlatego tak ważne jest, by posiadać odpowiednią więź z naszym podopiecznym. Tylko dzięki temu jesteśmy w stanie uleczyć jego rany, a także przywrócić wytrzymałość.

Attack Command
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Obrażenia 75 + 10% siły chowańca + 10% zręczności chowańca
Koszt: 25 E
Zasięg: Daleki (wydanie komendy), bezpośredni (atak)
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
    Summon jest na ogół jedynym orężem zaklinacza. Zależnie od jego rasy – gryzie, kopie czy drapie, a jeden z jego ataków wzmocniony jest przez siły witalne zaklinacza.


Defence Command
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Jeden z przeciwników atakuje chowańca. Chowaniec otrzymuje 20% odporności na obrażenia na 2 tury. Efekty kolejnych Defence Command zwiększają odporność jedynie o 5%.
Koszt: 8 M
Zasięg: 20 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Rola przywołańca nie sprowadza się jednakże jedynie do bycia „żywą bronią”, zatem oprócz pomocy w starciu bezpośrednim, chowaniec jest także jedną z tarcz zaklinacza. Jeśli ten jest atakowany przez jakiegoś przeciwnika, summon rzuca się do obrony, zwracając na siebie uwagę wrogów.

Harsh Training
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Statystyki chowańca zwiększają o 10/20/30/40/50 (zależnie od poziomu profesji).
Koszt:
Zasięg:
Typ: -
OPIS
    Przywołaniec jest drugim ciałem zaklinacza. Ich więź jest tak silna, iż każdorazowe zwiększenie progu opanowania magii podnosi statystyki chowańca o 10 punktów.

Spell Relay
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: zaklęcia dotykowe można rzucać poprzez chowańca
Koszt:
Zasięg:
Wymagania: Brak
OPIS
    Więź między przywoływaczem, a summonem staje się tak silna, iż gracz może za pośrednictwem chowańca rzucać zaklęcia, które wymagają bezpośredniego kontaktu, np. Healing Touch.



Blood Pact
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Gracz, podczas jednej tury, może przelać 200 HP z i do chowańca.
Koszt: 4 M
Zasięg: 20 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Zwiększone przywiązanie przywołańca sprawia, iż jest on w stanie leczyć zaklinacza własną krwią – i na odwrót.

Chimera Bolt
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Obrażenia: Jeden pocisk – 50 + 10% magii (zaklinacza/chowańca, zależnie od pocisku)
Koszt: 10 M
Zasięg: 25 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
    Po użyciu tej umiejętności zarówno z rąk zaklinacza, jak i z ciała chowańca wydobywa się pocisk zielonej, żrącej energii, mknący z dwóch kierunków w stronę przeciwnika. Idealny sposób, by przełamać czyjąś obronę lub zaatakować od tyłu.

Eyes of the Beast
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: przejęcie kontroli nad chowańcem
Koszt: 1 M/tura
Zasięg: -
Typ: zaklęcie
OPIS
    Użycie tej umiejętności sprawia, że zaklinacz jest w stanie „wejść” w ciało swego przywołańca; widzieć jego oczami, słyszeć jego uszami, a także poruszać się jego ciałem. Jednakże oryginalne ciało czarodzieja jest wtedy całkowicie bezbronne.

Rending Rage
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Przywołaniec atakuje 5 przeciwników znajdujących się w bezpośrednim zasięgu od niego naraz.
Koszt: 50 E
Zasięg:
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
    Poprzez przeładowanie energii oraz siły chowańca, jest on w stanie atakować na tyle szybko, że potrafi zaatakować aż do 5 przeciwników w niemalże równoczesnym czasie.

Pack Tactics
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: jeżeli chowaniec jest w bezpośrednim zasięgu od zaklinacza, ich statystyki rosną o 40
Koszt: -
Zasięg: bezpośredni
Typ: -
OPIS
    Każda więź jest silniejsza, jeśli dwie istoty znajdują się blisko siebie - także ta spowodowana przyzywaniem chowańca.

Evolution
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: patrz Opis
Koszt:
Zasięg:
Typ: -
OPIS
    Ciało chowańca ewoluuje, powoduje to zwiększenie jego rozmiarów do dwóch metrów. Zaklinacz może wybrać dwie dodatkowe umiejętności z poniższej listy:
    1. Claws – ataki przywołańca nakładają efekt krwawienia (może być ich wiele). 10 dmg na turę.
    2. Thick Hide – chowaniec ignoruje 10% obrażeń.
    3. Fast Attack – chowaniec może wykonać dodatkowy atak.
    4. One with Nature – chowaniec regeneruje 50 HP na turę.
    5. Cursed Blows – ataki chowańca usuwają jeden pozytywny efekt (na turę).
    6. Spiky Tail – chowaniec zadaje dodatkowe 10% obrażeń.


Born to be Wild
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Zasięg Pact Tactics wzrasta do 10 metrów (na stałe). Obrażenia chowańca wzrastają o 100% (po użyciu).
Koszt: 25M/tura
Zasięg: 50 metrów
Wymagania: 12 punktów w School of Summoning
OPIS
    Poprzez wytrenowanie umiejętności przywoływania i wiązania stworów, zaklinacz jest w stanie jeszcze bardziej umocnić ich obecność w tym wymiarze lub – jeśli chowańcem jest oswojony zwierz – napełnić ich jeszcze większą ilością energii. Jeżeli summon umrze, do jego przywrócenia nie jest wymagany kamień wskrzeszenia.



Powrót do góry
Similar topics
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach