Fear
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: przeciwnik ma 50% szans na zostanie przestraszonym. W następnej turze wszystkie akcje musi wydać na odsunięcie się od zaklinacza. Zaklęcie działa jedynie na nieelitarne stwory.
Koszt: 1 M
Zasięg: dotykowy
Typ: zaklęcie
OPIS
- Zaklinacz, poprzez dotknięcie przeciwnika, sprawia, że rozpoczyna on bieg w kierunku określonym przez rzucającego zaklęcie.
Syphoning Seal
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: pieczęć wysysa z przeciwnika 3% jego aktualnego HP, uzupełniając o tyle samo punktów HP zaklinacza
Koszt: 3 M
Zasięg: dotykowy (nałożenie), 40 metrów (działanie)
Typ: zaklęcie
OPIS
- Zaklinacz nakłada na przeciwnika pieczęć, która wysysa z niego siły życiowe; pieczętowany szybciej się męczy, a czynności sprawiają mu coraz większy kłopot.
Unnatural Sacrifice
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: zaklinacz zadaje sobie co turę obrażenia w wysokości 5% aktualnego HP, by wyleczyć sojusznika o 5% jego brakującego HP
Koszt: 3 M/tura
Zasięg: 50 metrów (działanie), dotykowy (nałożenie)
Typ: zaklęcie
OPIS
- Zaklinacz wybiera jednego sojusznika i nakłada na niego pieczęć. Od tego momentu zadaje on sobie co turę nieco obrażeń, by wyleczyć połączoną istotę.
Aura of Decay
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Zmniejszenie witalności przeciwników w krótkim zasięgu o 10/20/30/40/50 (zależnie od poziomu profesji)
Koszt: 3 M/tura
Zasięg: dotykowy (nałożenie), 10 metrów (oddziaływanie aury)
Typ: zaklęcie
OPIS
- Gracz nakłada pieczęć na wysokości splotu słonecznego na jednego z przeciwników. Po chwili zaczyna on wydzielać trujące wyziewy. Zmniejszają one witalność wszystkich sojuszników w krótkim zasięgu. pkt.
Shadow Ball
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: 50 + 15% magii. Zmniejsza siłę trafionego o 20/25/30/35/40 (zależnie od poziomu profesji) na dwie tury
Koszt: 8 M
Zasięg: 80 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Jest to jedno z niewielu czysto ofensywnych zaklęć zaklinacza idącego ścieżką klątw. Rzucając ten spell, zaczyna formować kulę mrocznej energii, która nawet po upływie czasu daje o sobie znać – oczywiście, w ten nieprzyjemny sposób.
What was Giveth, Can be Taketh
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: wskrzeszenie sojusznika lub wyleczenie siebie
Koszt: 25 M
Zasięg: 40 metrów
Typ: zaklęcie
Wymagania: żywy chowaniec
OPIS
- Zaklinacz poświęca życie swojego summona, by wskrzesić sojusznika z 20% maksymalnego HP lub wyleczyć samego siebie do 100%. Tak poświęcony chowaniec może być wskrzeszony jedynie z użyciem kamienia wskrzeszenia.
Dark Magic Bolt
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Obrażenia: 20 + 10% magii. Dodatkowo zmniejsza szybkość przeciwnika o 10 na 1 turę.
Koszt: 5 M
Zasięg: 25 metrów
Typ: zaklęcie
OPIS
- Zastępuje Magic Bolt (mag, poziom 1). Pomniejsza klątwa, używana często by zapewnić sobie większe szanse ewentualnej ucieczki.
Slave Explosion
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Obrażenia: 50 + 100% magii gracza
Koszt: 15 M
Zasięg: 60 metrów (detonacja), 14 metrów (obrażenia eksplozji)
Typ: zaklęcie
OPIS
- Jeśli zaklinacz posiada przywołańca, może zdetonować zebraną w nim magiczną energię, zadając spore obrażenia na dużym obszarze. Tak poświęcony chowaniec może być wskrzeszony jedynie z użyciem kamienia wskrzeszenia.
Agony
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Obrażenia: 15/tura oraz -5 pkt siły. Efekt ten może być nakładany wielokrotnie.
Koszt: 3 M
Zasięg: dotykowy (nałożenie)
Typ: zaklęcie
OPIS
- Zaklinacz przeklina przeciwnika, zsyłając na jego mięśnie ciągły, przeszywający ból, zadający niewielkie obrażenia oraz zmniejszający siłę przeciwnika. Efekt też może być wielokrotny.
Demon Skin
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Tarcza o wartości 30% obrażeń z poprzedniej tury
Koszt: -
Zasięg: –
Typ: -
OPIS
- 30% wszystkich obrażeń zadanych przez zaklinacza i jego przywołańca zamieniają się w tarczę (obrażenia maga i chowańca są sumowane, następnie dzielone na pół). Tarcza jest obliczana na podstawie obrażeń z poprzedniej tury.
Seeds of Corruption
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: Zaklinacz przeklina jednego z przeciwników (nie może być to boss/miniboss). Jeśli w czasie 2 tur od rzucenia Seeds of Corruption przeciwnik umrze, przez kolejne 3 tury walczy on po stronie zaklinacza. W przeciwnym wypadku zaklinacz otrzymuje obrażenia w wysokości 5% maksymalnego HP
Koszt: 10 M
Zasięg: dotykowy (nałożenie), nieokreślony (działanie)
Typ zaklęcie
OPIS
- Przejmowanie kontroli nad umierającymi przeciwnikami to umiejętność, do której należy podchodzić wyjątkowo ostrożnie gdyż użyta nierozważnie może obrócić się przeciw magowi.
Heavy Breathing
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: do rozpoczęcia kolejnej tury zaklinacza, jego zaklęcia zadają podwójne obrażenia. Istnieje jednak 33% szans na to, że zaklęcia rzucane w tym czasie trafią losowego sojusznika.
Koszt: 30 E
Zasięg: –
Typ: atak lub zaklęcie
OPIS
- Studiujący czarną magię zaklinacz jest w stanie pozwolić pochłonąć się mrocznym mocom – możliwe jest jednak, że straci przez to kontrolę nad własnymi umiejętnościami.
Black Sabbath
Klasa: Mag
Profesja: Zaklinacz
Efekt: przyzwanie demona (patrz Opis)
Koszt: 50 M
Zasięg: daleki
Typ: zaklęcie
Wymagania: 12 punktów w School of Curses
OPIS
- Zaklinacz – teraz już prawdziwy mistrz mrocznych sztuk tajemnych – może otworzyć portal do piekielnego wymiaru, skąd – na okres trzech tur – przyzywa potężnego demona siejącego pożogę i zniszczenie.
Ilość PD demona (wydawane jedynie na statystyki) = 2x PD gracza.
Wszelkie bonusy dla chowańców (np. ze School of Summoning) działają na demona.
Pożoga: demon zadaje (50% magii gracza) obrażeń na turę wszystkim przeciwnikom znajdującym się w krótkim zasięgu.
Potężny: limit ataków demona zwiększony jest o 2.
Piekielny Pakt: demona można przyzwać raz na walkę.
Broń Chaosu: podstawowy atak demona - obrażenia 100 + 50% siły + 25% magii
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach