Wonderful World
Latest topics
Nowy Rok Pią Sty 01, 2021 12:29 amShinigami
[KP]dev nullPon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Skośne Sztuczki Kaliyugi Pon Lis 02, 2020 7:47 pmMaku
Trinity.Pon Lis 02, 2020 7:46 pmMaku
NillPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
ArataPon Lis 02, 2020 7:45 pmMaku
Neo - GotowePon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
BellPon Lis 02, 2020 7:42 pmMaku
MorfeusPon Lis 02, 2020 7:41 pmMaku
„Wonderful World” to forum osadzone w klimacie isekai, wzorowane na serii Sword Art Online. Gracze zostali uwięzieni w grze, z której można uwolnić się tylko w jeden sposób. Ich rodziny, przyjaciele i znajomi są bezsilni. Odłączenie od NerveGear (urządzenie, za pomocą którego użytkownicy połączyli się z „Wonderful World”) skutkuje natychmiastową śmiercią. Nie ma ratunku ani drogi na skróty. Czy tego chcą, czy nie, muszą dostać się na pięćdziesiąte piętro Aincardu. Droga do wolności będzie pełna niebezpieczeństwa, tragedii i walki. Bardziej niż pewne, że wielu straci swoje życie w bitwie o powrót do normalnego świata.
Kliknij tutaj i dołącz do Discorda!

Start forum: 06.03.2020
→ Prace wciąż trwają, prosimy o cierpliwość
→ Forum nie jest dostosowane do urządzeń mobilnych, jednakże wszelkie niedociągnięcia kodu nie powinny mieć wpływu na korzystanie z niego.
→ Jeżeli podczas rejestracji serwer stwierdził, iż podany przez ciebie nick jest zajęty, dopisz do niego kropkę.
→ Przed rozpoczęciem gry zapoznaj się z przewodnikiem!
Zespół Administracyjny
Najnowsze posty

Go down
Darling
Administrator
Darling
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
https://wonderful-world.forumpolish.com/t404-skosne-sztuczki-kal

Aktualizacje + Rekrutacja Empty Aktualizacje + Rekrutacja {Nie Kwi 05, 2020 7:10 pm}

Aktualizacje + Rekrutacja Tenor

Po zimowym śnie zaleca się rozpoczęcie wiosennych porządków, co uczyniliśmy z radością! Witamy wszystkich na nowym, odświeżonym pod względem designu i nie tylko, forum. Oprócz szeregu zmian w różnorakim zakresie, przygotowaliśmy dla was coś specjalnego, ale o tym na końcu.

1) KOMUNIKAT
Wiemy, wiemy, wszędzie o tym mówią. Pewnie macie dość, wasze samopoczucie osiąga doliny depresji, a głowa zajęta jest jedną myślą – kiedy to się skończy? Mimo wszystko zachęcamy was do pozostania w domach i ograniczenia wychodzenia z bezpiecznego m2 do minimum. Zalecenia dotyczące profilaktyki znajdziecie na stronie gov.pl Na nasze szczęście paskudztwo to nie może dostać się do świata wirtualnego, więc wasze postacie są bezpieczne.


2) ZMIANY
1. Tabela kar & Regulamin forum Art. 10 pkt. 4
Tabela kar została wzbogacona o szerszy zakres punktów karnych, obecnie do permanentnej banicji potrzeba uzbierać pięć punktów (wcześniej ten próg wynosił 3). Zmiana ta została również odnotowana w regulaminie forum.
2. Historia edycji
Od dnia dzisiejszego został włączony podgląd edycji postów. W skrócie: za każdym razem, po naniesieniu zmian w umieszczonym już poście, system wyświetli o tym informację, która pozostanie do wglądu użytkowników oraz administracji.
4. Misje samodzielne
Od dziś misje samodzielne (tj. wszelkie aktywności związane z pozyskiwaniem surowców i ich wykorzystywania) należy rozliczać w temacie rozliczeń misyjnych. A nie, tak jak dotychczas, w rozliczeniach fabuł.
Dodatkowo, w temacie misji pojawił się zapis o tym, iż można je wykonywać. Wcześniej go nie było lub magicznie zniknął.
5. Surowce oraz rozliczenia
Dodaliśmy subforum do rozliczania surowców. Od dziś będzie to obowiązkowe, tak samo jak założenie tematu. Co to oznacza? Tak jak dotychczas, zdobyte surowce będzie można załączyć do ekwipunku dopiero po rozliczeniu misji samodzielnej. Teraz jednak nie będziecie musieli już wpisywać ich w KP, a w przeznaczonym do tego temacie.
6. Wzór KP i wiadomości
Stary wzór KP, jak dobrze wiemy, był przepełniony kodami, krzakami i przyprawiał o zawał. Od teraz funkcjonuje uproszczony, całkowicie pozbawiony specjalnego kodowania. Prosimy o dostosowanie KP.
7. Relacje
Relacje zniknęły z forum. Czemu? Przede wszystkim dlatego, że uznaliśmy je za zbędne. Tyle wystarczy. Jeśli komuś zależy na odzyskaniu treści, wystarczy napisać do mnie na pw.


3) WYDARZENIA
A teraz coś, co zapewne interesuje was najbardziej...
W związku ze zbliżającą się Wielkanocą oraz okrągłą miesięcznicą forum stworzyliśmy dla was dwa wydarzenia!


Ostatnio zmieniony przez Darling dnia Nie Paź 25, 2020 6:53 pm, w całości zmieniany 3 razy
Darling
Administrator
Darling
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
https://wonderful-world.forumpolish.com/t404-skosne-sztuczki-kal

Aktualizacje + Rekrutacja Empty Re: Aktualizacje + Rekrutacja {Wto Kwi 07, 2020 12:11 am}

1) ZMIANY
Regulamin oraz tabela kar zostały uszczuplone i zmodernizowane dzięki wsparciu użytkownika Kaliyuga. Wszystkie regulaminy (regulamin forum, regulamin discorda oraz regulamin rozgrywki) znajdują się w jednym temacie pod nazwą regulamin ogólny, co powinno pomóc w poruszaniu się po portalu. Z powodu wielu zmian, które zaszły, nie będziemy wypisywać konkretnych punktów, które zostały zmienione lub usunięte. Zamiast tego, zachęcamy do ponownego zapoznania się z regulaminem ogólnym i tabelą kar.

2) AWANS
W dniu dzisiejszym dotychczasowy support Jinzaburo awansuje na stanowisko moderatora technicznego. Serdecznie gratulujemy i dziękujemy za wkład w rozwój forum. W związku z tym rekrutacja na stanowisko supporta zostaje ponownie otworzona!
Darling
Administrator
Darling
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
https://wonderful-world.forumpolish.com/t404-skosne-sztuczki-kal

Aktualizacje + Rekrutacja Empty Re: Aktualizacje + Rekrutacja {Czw Kwi 16, 2020 12:13 pm}

Cześć i czołem!
Na przestrzeni ostatnich kilku dni nawiedziło nas parę zmian; mniejszych, większych. Mamy jednak nadzieję, że niezmiennie były i są one korzystne dla działania forum. Nie przedłużając...

1) MISJE SAMODZIELNE & MISJE PASYWNE
Dotychczas wszelakie aktywności związane z wydobywaniem, wytwarzaniem nazywaliśmy misjami samodzielnymi. W związku z pewną nowinką, misje samodzielne od dziś noszą nazwę misji pasywnych.  Rozwijając temat nowinek...  Przez chronicznym brak MG zadecydowaliśmy o dodaniu pewnej opcji na brak stagnacji postaci, a mianowicie misje samodzielne. Pokrótce, misje samodzielne to nic innego jak misję easy z tym wyjątkiem, iż można je przeprowadzić samemu w formie retrospekcji (jeśli twoja postać znajduje się na misji, fabule) lub teraźniejszej (jeśli nie jest jakkolwiek ograniczona wątkami etc.). Sprawia to, że poniekąd dopuszczamy bilokację. Jednak, jak to zwykle bywa, nigdy nie jest tak do końca kolorowo. Takową sposobność można wykorzystać tylko pięć razy w miesiącu! Więcej na temat misji samodzielnych tutaj.

2) MISTRZOWIE GRY
Tajemnicze postacie, tak bardzo potrzebne w rozgrywce. Kim jest Mistrz Gry? To osoba, która nie bierze czynnego udziału w rozgrywce jako gracz; jest niezależnym kreatorem rozgrywki, który zdecydował się pomóc na forum (w tym miejscu pragniemy serdecznie podziękować Kageurze). W skrócie, ranga Mistrz Gry nie należy się graczom, którzy prowadzą misje, jest natomiast zarezerwowana dla użytkowników spoza forum. Co warto zaznaczyć, MG są tylko wsparciem dla funkcjonowania forum; nie są zobligowani do prowadzenia misji na zawołanie, a robiąc to wykazują się dobrą wolą, a nie poczuciem obowiązku. Mamy nadzieję, że taki zabieg odciąży graczy i usprawni brak misji.
Darling
Administrator
Darling
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
https://wonderful-world.forumpolish.com/t404-skosne-sztuczki-kal

Aktualizacje + Rekrutacja Empty Re: Aktualizacje + Rekrutacja {Sob Maj 02, 2020 11:12 pm}

Dobry wieczór wszystkim!
Nastąpiły małe roszady w zespole. Ktoś odchodzi, żeby ktoś przyszedł. Harmonia została zachowana, sprawdzaliśmy nawet magicznym wahadełkiem. A oprócz tego, cudne kody i pd za darmo!

1) ADMINISTRACJA
Shadow, pełniący dotychczas rolę supporta pod nickiem Oukami, odchodzi z zespołu z powodu braku czasu i spraw prywatnych. Dziękujemy za wkład w forum i ufamy, że jeszcze do nas wrócisz.

2) WZÓR NA LOKACJĘ
Dzięki Keanu powstał nowy, lepszy i milszy dla oka wzór na pierwszy post lokacji. Znajdziecie go tutaj.

2) DARMOWE PD
Ażeby nieco umilić wam zdobywanie PD proponujemy małą formę ich zdobywania; z racji potrzeby reklamy, zachęcamy was do dzielenia się w tym temacie linkami do forów, z którymi jeszcze nie wymieniliśmy się bannerami. Za każdy link do aktywnego forum z aktywnymi co najmniej 10-cioma graczami otrzymacie 1PD.


Ostatnio zmieniony przez Darling dnia Nie Paź 25, 2020 6:00 am, w całości zmieniany 1 raz
Blitz
Administrator
Blitz
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP

Aktualizacje + Rekrutacja Empty Re: Aktualizacje + Rekrutacja {Pią Cze 26, 2020 4:20 am}

Witam!
Zgodnie z tym, co obiecałem wrzucam swoją pierwszą aktualizację. Poniżej znajduje się lista tematów, które zostały zmienione, a także pokrótce opisane zmiany, które w tych tematach zaszły. Przyznaję, że jest tego dużo oraz zmienia to naprawdę ogrom rzeczy, ale jest niezbędne, żeby przywrócić forum do życia. Celowaliśmy przede wszystkim w uproszczenie wszystkich działań, a także w to, żeby te liczbowe aspekty gry na forum były jak najbardziej przyjazne tak dla Graczy, jak i MG.

1. System Levelingu
Po wielu godzinach planowania ustaliliśmy, że obecny system Levelingu jest daleki od tego jak wygląda prawdziwy MMORPG, a także daleko od tego jak to wygląda w SAO. Od tej pory gracze zaczynając z 0 PD, a potem zdobywają odpowiednią ilość PD, żeby awansować na kolejny poziom. Wraz z każdym kolejnym poziomem gracz będzie otrzymywać kolejne Punkty Atrybutów(PA), które będzie można przeznaczyć na rozwój statystyk. Każdy gracz zaczyna z 50 PA, a co zdobyty poziom otrzymuje kolejne 25 PA do rozdania według swojego uznania.

2. Punkty doświadczenia/Punkty atrybutów
Od tej pory PD nie będą już żadną walutą wykorzystywaną przez graczy, a do zwiększania statystyk używane będą PA wspomniane już wyżej. Wywalam także potrzebę kupowania klas/profesji. Dalej będzie to szerzej opisane, ale od tej pory nie trzeba płacić za wybranie dla siebie klasy, ale oczywiście opcja grania bezklasowcem dalej pozostaje otwarta.

3. Umiejętności pasywne
Umiejętności pasywne zdecydowanie przeszły najwięcej zmian. Przede wszystkim od tej pory Krawiec zmienia nazwę na Artisan, co jest niezbędną informacją w kontekście kolejnych wyjaśnień. Kolejne zmiany wymienię w punktach, żeby zrozumienie było prostsze.
1. Profesji nie kupujemy.
2. Każdy na start wybiera jedną profesję wykonującą przedmioty (są to Artisan, Alchemik, Kowal i Płatnerz) ORAZ jedną profesję zbierającą materiały (Zielarz, Rybak, Górnik, Garbarz).
3. Wprowadzony zostaje nowy system rzadkości przedmiotów; są to kolejno: Common, Rare, Epic, Legendary, Mythic
4. Rzadkości te posiadają zarówno surowce zdobywane przez graczy, jak i wykonywane przez nich przedmioty.
5. Zmieniony zostaje poziom levelowania UP.

4. Rzadkość przedmiotów
Tutaj znajdziecie dokładniej jak rzadkość wykonywanych przedmiotów wpływa na ich działanie oraz właściwości.

5. Enchanting/Imbuing
Dla urozmaicenia rozgrywki, a także dla zachęty graczy do tworzenia własnego ekwipunku dodajemy także możliwość jego enchantowania. Temat jest naprawdę krótki, więc zapraszam do zapoznania się z nim.

6. Klasy i profesje
And last but no least klasy. W poprzednim systemie znajdowała się potężna luka. Jeśli wydawałeś PD w granie bezklasową postacią, to mogłeś być sporo silniejszy niż gracz z klasą i profesją. Dlatego od teraz wybieranie klasy oraz profesji jest w zupełności darmowe! Oczywiście nie odbieramy graczom możliwości grania postacią bez klasy, ale to już będzie wasz wybór. Klasę możemy wybrać już na początku rozgrywki, bądź w trakcie jej trwania. Zakazane jest jednak zmienianie klas. Raz wybrana pozostaje z naszą postacią do końca jej życia. Profesja od tej pory nie jest wybierana od początku, a dopiero po osiągnięciu 10 levela postaci. Co poziom otrzymujemy 1 PP do wydania na skille profesji. Zmieniono także wymagania co do zdobywania skilli klasowych.

To wszystko, jeśli chodzi o obecną aktualizację, spodziewajcie się nieco więcej w przyszłości. Następne nie będą już jednak tak obszerne. W razie wszelkich pytań zapraszam na discorda po wyjaśnienia, jestem otwarty na sugestie oraz pytania.

P.S. Szukam osoby, która umie w photoshopy. Byłbym wdzięczny za zgłoszenie się na discordzie do gościa o ksywie Blitz.

Pozdrowionka!
Blitz
Administrator
Blitz
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP

Aktualizacje + Rekrutacja Empty Re: Aktualizacje + Rekrutacja {Pią Cze 26, 2020 2:54 pm}

Zmian ciąg dalszy, czyli Blitz tworzy exploity łatając exploity.
Tym razem zmian będzie nieco mniej, a będą opierać się w dużej mierze na dostosowywaniu tego, co już na forum jest, do mechaniki po gruntownym reworku.

1. Bronie
Broń jest podstawą przy wszelkich RPG, czy MMORPG jak i VRMMORPG. Forum posiada już obecny spis broni, ale zdecydowaliśmy się je nieco dostosować do balansu. Obecnie widzę ogromny problem w tym, że bronie skalują się w zasadzie w nieskończoność poprzez zbyt duże wartości procentowe dopisane do ich wartości obrażeń i z punktu widzenia gracza nie ma sensu przesiadać się z jednej broni na drugą, żeby zadawać o 10 punktów obrażeń więcej na atak. Do tego obecny system enchantowania jeszcze bardziej wzmagałby te tendencje. Poniżej lista zmian, które zachodzą wśród broni ręcznej.

1. Short sword: Obrażenia: 25 + 10% zręczności lub siły -> 20 + 3% zręczności lub siły

2. Long sword: Obrażenia: 40 + 5% siły jeśli używany jedno ręcznie, 40 + 15% siły jeśli oburącz -> 30 + 3% siły jeśli używany jedno ręcznie, 30 + 5% siły jeśli oburącz

3. Zanbato: Obrażenia: 70 + 45% siły -> 55 + 10% siły

4. Dagger: Obrażenia: 10 + 10% zręczności -> 10 + 5% zręczności

5. Rapier: Obrażenia: 25 + 15% zręczności -> 20 + 7% zręczności

6. Naginata: Obrażenia: 30 + 15% zręczności + 5%siły -> 25 + 5% zręczności + 3% siły

Pośród broni magicznej z kolei największy problem powstał przy przebijaniu się przez 20% i 40% odporności wydając na to sumę zaledwie 1000 i 1500 ceunów.

1. Great Staff: Obrażenia Magiczne: 20 + 15% magii użytkownika i Efekt dodatkowy: Atak magiczny ignoruje 20% odporności. - > 15 + 5% magii użytkownika | ignoruje 3% odporności

2.Magic sphere: Obrażenia magiczne: 40 + 10% magii użytkownika | Efekt dodatkowy: Obrażenia zaklęć ignorują 40% odporności -> 30 + 5% magii użytkownika | ignoruje 10% odporności

Broń dystansowa nie sprawia większych problemów w jej balansowaniu, ponieważ wartości jej ataku wyglądają w miarę rozsądnie, ale wciąż jakaś zmiana zaistnieć musiała.
1. Long Bow: Obrażenia: 40 + 25% zręczności lub siły -> 40 + 7% zręczności

2. Statystyki
Temat statystyk został poruszony już na discordzie, a ja sam postanowiłem również, w miarę możliwości, odpowiedzieć na nawoływania graczy. Uważam jednakowoż, że wrzucanie tutaj krytów boostowałoby mocno buildy oparte na dexterity, a tego chciałbym uniknąć. Dlatego wprowadzam zmianę według której zręczność od dzisiaj daje dodatkowe staty w przebicie odporności, a siła będzie odpowiedzialna za dodawanie obrażeń do posiadanej broni. Jednocześnie ze statystyki szybkości zabieram "uniki", które wprowadzają dużo zamieszania i niekontrolowanej losowości; od teraz szybkość będzie odpowiadać za ilość dodatkowych akcji, które możemy wykonać. Magia od tej pory nie wpływa na ilość zaklęć, które można wykonać w turze, a zwyczajnie daje nam dodatkowe obrażenia od zaklęć.

To na tyle, jeśli chodzi o kolejną aktualizację, a już za niedługo wrzucona zostanie kolejna!

Pozdrowionka!
Blitz
Administrator
Blitz
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP

Aktualizacje + Rekrutacja Empty Re: Aktualizacje + Rekrutacja {Pią Cze 26, 2020 11:06 pm}

Ciężkiej pracy ciąg dalszy, a ja chciałbym podzielić się z wami kolejnym postępem!

1. Dokładniejszy opis craftingu dla wszystkich klas.
Artisanowie mają swój osobny temat, jeśli mówimy o Imbuingu, więc postanowiłem opisać kilka podstawowych zasad oraz wskazówek dla craftingu reszty klas. Przypominam, że jeśli chcemy stworzyć własny ekwipunek z dedykowanym wyglądem, to należy kierować się do tematu z WT. Wszelkie wzory na crafting są już gotowe, ale nie będą ogólnodostępne przynajmniej tak długo jak któryś z graczy nie podzieli się nimi ze światem. Zapewniam, że są one niesamowicie proste i wynikają z logiki.

2. Moby, looting i wiedza
Wprowadzam loot z mobów, żeby rozgrywka nabrała nieco kolorów oraz większej ilości zdobywalnych przedmiotów. Dodaję także wiedzę, którą gracz może sobie zapisać w KP. Dodano nową kategorię do wzoru KP pt. Wiedza. Znajduje się ona pod kategorią profesja w hide.

3. Misje
Ostatnia w tej chwili kwestia. Misje są jednakowoż bardzo złożonym tematem i ich kompletny rework odkładam na później, najpewniej po przejściu pierwszego piętra, ponieważ wtedy rework ten będzie absolutnie niezbędny. Na ten moment zwiększono ilość wynagrodzenia za wykonanie misji, a także dodano poziomy mobów, które mają na celu jasno ustalić jakiej siły mogą być dane moby oraz jaka ich maksymalna ilość na misji może wystąpić.W bestiariuszu można zobaczyć poziomy mobów. Można również uzyskiwać PD za zabijanie mobów!

Pozdrowionka!
Blitz
Administrator
Blitz
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP

Aktualizacje + Rekrutacja Empty Re: Aktualizacje + Rekrutacja {Sob Cze 27, 2020 12:24 pm}

Witam wszystkich!
Wraz z wieloma zmianami w systemie nadeszła pora, żeby przerobić nieco punkty, które mamy w KP. Do tej pory na start do rozdysponowania było 400 PD, które dzieliliście sobie między staty i inne ważne rzeczy. Teraz forum przechodzi na PA, które będą głównym budulcem dla statystyk. Za klasy już się nie płaci, a profesje działają nieco inaczej. W przeliczeniu staramy się kierować tym, żeby starsi gracze nie stracili na tym dealu, więc wszelkie możliwe straty postaram się zrekompensować, ale nie mogę obiecać, że wszystko pozostanie na swoim miejscu.

1. Statystyki
Tutaj najpewniej będzie więcej strat, ale jako administracja musimy zapewnić fair rozgrywkę dla starych jak i nowych graczy. Według nowego systemu na początkowe rozdanie mamy 50 PA, a za każdy kolejny level 25 PA. W związku z tym postać na poziomie 3 powinna mieć możliwość rozdania 100 PA między statystki. Jednocześnie wszystkie statystki na obecnych postaciach zostają zresetowane do 1 i muszą być ponownie rozdane według nowego systemu punktowego.

Zasady i wzór rozliczeń został zmieniony, aby być przystosowanym do nowego systemu. Zmienił się 4 punkt regulaminu rozliczeń i proszę o zwrócenie na to szczególnej uwagi. Od dzisiaj także wszyscy gracze są zobowiązani uzupełniać poziom postaci w profilu tak, żeby zgadzał się z tym, co mają w rozliczeniach. O usunięcie starych tematów/postów w rozliczeniach prosimy o zgłaszanie się do administracji.

3. Klasy, profesje i PD wydane na UP
Przechodzimy na inny sposób myślenia o klasach oraz profesjach. Po pierwsze wszyscy gracze mają obowiązek wybrać sobie klasy craftingowe według zasad z odpowiedniego tematu. Przypominam, że można mieć jedną klasę wytwarzającą przedmioty i jedną zbierającą surowce naraz. Następuje całkowity reset klas, więc w ramach nowego wydarzenia gracze mogą wybrać sobie nową klasę postaci, jeśli tego potrzebują. Profesja jest wybierana dopiero po zdobyciu 10 poziomu postaci, więc wszyscy poniżej 10 poziomu nie powinni mieć w tej kwestii nic uzupełnione. Przypominam, że dalej można grać bez klasy postaci, jeśli gracz tak woli. Wszystkie skille profesji oraz klas są utracone przez graczy, chyba że spełniają oni wszelkie przesłanki, żeby je posiadać w ramach nowego systemu.

4. Starzy gracze i nowy system
Ostatnim, ale najważniejszym, elementem jesteście wy gracze. Wraz ze zmianą systemu prosiłbym o dostosowanie swoich KP i rozliczeń do nowych wzorów, a następnie zgłoszenie się w tym temacie po akceptację zmian. Proszę jednak nie edytować/usuwać starych postów w rozliczeniach przed akceptem, ponieważ będą one niezbędne, żeby zrekompensować wam czas, który straciliście na ulepszanie swojej postaci. Każdemu indywidualnie obliczmy rekompensatę w postaci PD, którą powinien otrzymać z zaangażowanie włożone w forum. Jednocześnie informuję, że czas na dostosowanie KP mija w ciągu miesiąca i karty, które nie zostaną zmienione trafią do archiwum, wciąż jednak z możliwością ich odzyskania.

W razie pytań zapraszam na discorda.

Pozdrawiam!
Blitz
Administrator
Blitz
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP

Aktualizacje + Rekrutacja Empty Re: Aktualizacje + Rekrutacja {Wto Paź 06, 2020 4:04 am}

Witam wszystkich!
Długo mnie tu nie było, nie ma co gadać. Przepraszam serdecznie za ten przestój - osobiste sprawy się nawarstwiły. Nie chcę tutaj teraz o wszystkim opowiadać, ale już jestem i kończę to, co zacząłem. Szkoda, żeby forum oraz praca Snow się zmarnowały.

A dzisiaj na celowniku skille postaci. Ale będzie się działo.
Po pierwsze, wywalam większość skalowania się z procentem. Skille oparte na skalowaniu się powinny być poniekąd unikalne oraz wyjątkowe. Gra ma się rozwijać i odblokowywać przed graczami nowe możliwości, a nie oferować skille pierwszo poziomowe, które mogą konkurować ze skillami wyższego poziomu. O ile zrozumiałe jest powolne skalowanie się maga, o tyle w przypadku wojownika powinniśmy patrzeć na obrażenia poprzez jego staty siłowe.

Przygodę zaczniemy od wielebnego Maga.

Mag
Klik
Umiejętność I, czyli Magic Bolt obrażenia 20 + 10% magii -> 20 + 2% magii
Healing Touch leczenie 50 + 10% magii -> 40 + 5% magii
Acid Spit obrażenia 75 + 25% magii -> 35 + 10% magii
Clank! obrażenia 10 + 20% magii -> 10 + 3% magii | Zmniejszenie obrażeń przeciwnika o 50% -> 15%
Academic Aura statystyka magii maga oraz jego sojuszników wzrasta o 50 punktów -> wzrasta o 20 punktów, a także daje regenerację many w ilości 2 na turę.
Elemental Armor zostaje zamieniony na Mana Armor dający inne bonusy.
Fireball obrażenia 100 + 50% magii -> 85 + 20% magii
Thunderbolt obrażenia 150 + 66% magii -> 100 + 25% magii

O dziwo w kwestii Maga to tyle. School of Curses oraz School of Summoning jest znośnie zbalansowane. Zazwyczaj wszystko wychodzi w praniu, ale tutaj nie widzę sensu tutaj cokolwiek więcej zmieniać. W tej małej aktualizacji to tyle. Dzisiaj jeszcz zajmę się zabawą z Wojownikiem, który jest sporo większym wyzwaniem. Życzę miłego dzionka.

Pozdrawiam!
Blitz
Administrator
Blitz
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP

Aktualizacje + Rekrutacja Empty Re: Aktualizacje + Rekrutacja {Sob Paź 10, 2020 4:20 pm}

Witam wszystkich!

To już ostatnie poprawki przed startem.

Zaczniemy od wojownika, który skaluje się przede wszystkim, nie z magią, a ze swoim sprzętem. A w zasadzie od tarczownika, bo same podstawowe skille wojownika zostawiam tak jak były. Po bardzo długim kombinowaniu i analizie stwierdziłem, że nie posiadają one żadnych specjalnych rzeczy, które należy zmieniać.

Unbreakable
Klik

Safeguard:
Efekt: Odporność na obrażenia pochodząca ze statystyki witalności wzrasta o 20% po osiągnięciu 100 punktów witalności, zamiast o 10%. -> Efekt: Po 100 punktach wydanych w witalność tarczownik zużywa połowę energii mniej.

Shield bash:
Efekt: Obrażenia 10 + 20% siły. Nieelitarni przeciwnicy oraz gracze ogłuszeni na 1 turę. -> Efekt: Obrażenia 10 + 5% siły. Nieelitarni przeciwnicy oraz gracze ogłuszeni na 1 turę.

Revenge:
Opis: Tarcza nie służy tylko do obrony samego siebie - obowiązkiem tarczownika jest też dbanie o innych sojuszników oraz ukaranie tych, którzy ich atakują. Ataki na jednego gracza aktywują Revenge tylko raz. Ataki na różnych graczy w zasięgu sprawiają, że kolejny atak wzmocniony jest przez kilka Revenge. -> Tarcza nie służy tylko do obrony samego siebie - obowiązkiem tarczownika jest też dbanie o innych sojuszników oraz ukaranie tych, którzy ich atakują. Naraz można mieć tylko jedno wzmocnienie Revenge. Następnie trzeba odczekać dwie tury zanim będzie można użyć Revenge ponownie.

Best Served Cold:
Efekt: Efekt: Efekt Revenge działa na 3 kolejne ataki tarczownika zamiast 1. Obrażenia wzrastają o dodatkowe 5% za każdy atak. -> Efekt Revenge działa na 3 kolejne podstawowe ataki tarczownika zamiast 1.

Rumble:
Efekt: Jeśli A New Challenger zadziała na co najmniej 3 przeciwników, tarczownik otrzymuje 100% odporności przeciw kolejnym 3 atakom i/lub zaklęciom. -> Efekt: Jeśli A New Challenger zadziała na co najmniej 3 przeciwników, tarczownik otrzymuje 30% odporności przeciw kolejnym 3 atakom i/lub zaklęciom.

Devastation:
Efekt: Każde Shield Bash ma 50% szans na ogłuszenie przeciwnika na dodatkową turę -> Efekt: Każde Shield Bash ma 25% szans na ogłuszenie przeciwnika na dodatkową turę.

Never Surrender:
Efekt: Ataki omijające odporność zadają jedynie połowę obrażeń. -> Efekt: Jeśli Tarczownik otrzyma obrażenia mając 10% swojego bazowego hp, bądź mniej, to jego energia zostanie w całości odnowiona.

Ideal Defence:
Efekt: Zasięgowe ataki oraz zaklęcia nadlatujące z co najmniej średniego zasięgu zadają połowę obrażeń. -> Efekt: Tarczownik może zablokować dowolny atak/zaklęcie bez żadnej szkody dla siebie. Możliwe jest to raz na 8 tur.

Hold the Line:
Efekt: Cała drużyna otrzymuje 40% odporności na obrażenia. -> Efekt: 15% z obrażeń, które otrzymała drużyna zostaje przeniesiona na tarczownika.

Undying

Rising Fury:
Efekt: Każde 10% brakującego zdrowia zwiększa obrażenia wojownika o 20% -> Efekt: Każde 15% brakującego zdrowia zwiększa obrażenia wojownika o 5%

Crush the weak:
Efekt: Jeśli przeciwnik ma mniej punktów HP, wojownik zadaje mu dodatkowe 25% obrażeń -> Efekt: Jeśli przeciwnik ma mniej niż 3% swojego HP, to kolejny trafiony atak Tarczownika go zabije.

Limitless Anger:
Opis: Gniew wojownika czasem jest tak wielki, że staje się on po prostu niepowstrzymany.
Limitless Anger nie wlicza się do limitu akcji na turę.
-> Gniew wojownika czasem jest tak wielki, że staje się on po prostu niepowstrzymany. Limitless Anger nie wlicza się do limitu akcji na turę. Można użyć raz na 3 tury.

Bloodthirst:
Efekt: Obrażenia broni + 20% siły + 5% brakującego HP wojownika. Tarczownik zostaje uleczony o 75% zadanych obrażeń -> Efekt: Obrażenia broni + 2% siły + 5% brakującego HP wojownika. Tarczownik zostaje uleczony o 30% zadanych obrażeń.

Nothing Else Matters:
Opis: Wojownik przez 2 tury nie może zginąć – przy zadawaniu sobie obrażeń który normalnie by go zabiły, jego HP jest utrzymywane na 1 punkcie. Regeneracja energii wzrasta do 30 na turę. Po zakończeniu efektu, wojownik leczy 5% maksymalnego HP. -> Wojownik przez 2 tury nie może zginąć – przy zadawaniu sobie obrażeń który normalnie by go zabiły, jego HP jest utrzymywane na 1 punkcie.

Battle Master
Klik

Crushing Swing:
Efekt: Obrażenia broni + % siły. Przelicznik siły (%) podwojony. -> Efekt: Obrażenia broni + 5% siły.

Kharg Banai:
Opis: Szermierz „wiąże się” podczas fabuly (wymagany post opisujący rytuał) ze swoją bronią. Jej obrażenia podstawowe (bez przelicznika ze statystyki) wzrastają o 50% -> Szermierz „wiąże się” podczas fabuly (wymagany post opisujący rytuał) ze swoją bronią. Jej obrażenia podstawowe (bez przelicznika ze statystyki) wzrastają o 10%,

Dehors:
Uciekający w przeciwnym wypadku otrzymuje obrażenia w wysokości 15% maksymalnego HP. -> Uciekający w przeciwnym wypadku otrzyma debuff, przez który przez najbliższe 4 tury będzie otrzymywał 15% obrażeń więcej.

To wszystko w temacie Wojownika. Z racji tego, że post wyszedł dłuższy niż planowałem, to rework Łowcy będzie w kolejnym poście.

Pozdrawiam!

Blitz
Administrator
Blitz
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP

Aktualizacje + Rekrutacja Empty Re: Aktualizacje + Rekrutacja {Sob Paź 10, 2020 10:48 pm}

No i ostatnia aktualizacja w temacie zmian skilli. Zarazm jest to ostatnia ogromna zmiana przed ponownym startem gry. Zapraszam do zapoznawania się. Na celowniku Łowca i jego profesje.

Łowca Podstawowe Skille
Klik

Final Blows:
Efekt: Obrażenia zwiększone o 25% jeśli przeciwnik ma mniej niż 15% HP. 50% szans na egzekucję mobów nieelitarnych. -> Efekt: Obrażenia zwiększone o 10% jeśli przeciwnik ma mniej niż 15% HP. 50% szans na egzekucję mobów nieelitarnych.

Silent Killer:
Efekt: Jeśli przeciwnik nie widzi łowcy - obrażenia broni + 2% max HP przeciwnika + 5% zręczności -> Efekt: Jeśli przeciwnik nie widzi łowcy - 2x obrażenia broni.

Hunter's Contract:
Opis: Łowca może wybrać jednego przeciwnika. Od tej chwili gracz zadaje mu zwiększone obrażenia. -> Łowca może wybrać jednego przeciwnika. Od tej chwili gracz zadaje mu zwiększone obrażenia. Można użyć raz na 5 tur.

Eagle Dash:
Efekt: Łowca pokonuje krótki dystans z maksymalną możliwą szybkością. Można użyć raz na turę. -> Efekt: Łowca pokonuje krótki dystans z maksymalną możliwą szybkością. Można użyć raz na dwie tury.

Bow and Dagger Mastery: [quote]Efekt: Łowca otrzymuje 25 punktów zręczności i szybkości. Podstawowe obrażenia jego łuków i sztyletów (przed zwiększeniem o modyfikator ze statystyki) są zwiększone o 50%. -> Efekt: Łowca otrzymuje 25 punktów zręczności i szybkości. Ataki łukami oraz sztyletami dają +10% przebicia odporności.

Łucznik - Master Hunter
Klik

Burst Shot:
Efekt: Obrażenia celu: 100 + 10% magii, rozpryskowe: 50 + 5% magii -> Efekt: Obrażenia celu: 40 + 10% magii + obrażenia bronii, rozpryskowe: 20 + 5% magii.

Feign Death:
Opis: Łowca udaje martwego. Stwory przestają go atakować. Umiejętność ta wymaga poświęcenia całej tury i musi zostać użyta jako pierwsza. -> Łowca udaje martwego. Stwory przestają go atakować. Umiejętność ta wymaga poświęcenia całej tury i musi zostać użyta jako pierwsza. Działa tylko na stwory nieelitarne.


Łucznik - Arcane Archer
Klik

Careful Aim:
Efekt: Poświęcając jeden z ataków, łowca podwaja obrażenia kolejnego ataku lub zaklęcia -> Efekt: Poświęcając jeden z ataków, łowca zwiększa obrażenia następnego ataku, bądź zaklęcia o 50%.

Lethality:
Efekt: Ataki i zaklęcia łucznika mają 20% szans na ominięcie odporności wroga -> Efekt: Ataki i zaklęcia łucznika omijają 10% odporności.

Steady Hand:
Efekt: Ataków łucznika nie można uniknąć ani ich odbić -> Efekt: Ataki łucznika są niemal niemożliwe do uniknięcia normalnymi sposobami (losowanie 1 na kostce o 100 bokach), a żeby je odbić należy mieć zręczność conajmniej o 20 punktów większą od łucznika.

I guess I never miss, huh:
Efekt: Obrażenia broni+200+50% magii we wszystkich przeciwników na linii strzału. Efekt Lethality dla tego zaklęcia jest podwojony. -> Efekt: Obrażenia broni+50+15% magii we wszystkich przeciwników na linii strzału. Efekt Lethality dla tego zaklęcia jest podwojony.

Skrytobójca - Slow Death
Klik

Low Kick:
Obrażenia broni + 25% zręczności. Następne 2 ataki przeciwnika zadają 33% mniej obrażeń. -> 20% zręczności. Następne 2 ataki przeciwnika zadają 15% mniej obrażeń.

Poison Grenade:
Efekt: Każdy przeciwnik w promieniu działania otrzymuje 3 dawki trucizny. -> Każdy przeciwnik w promieniu działania otrzymuje 1 dawkę trucizny.

Toxic:
Efekt: Potrojenie dawek trucizny. Zasięg: daleki -> Efekt: Podwojenie dawek trucizny. Zasięg: krótki


Skrytobójca - Unseen Death
Klik

Quiet Steps:
Efekt: Ukrycie na jedną turę. Następny atak silniejszy o 50% -> Efekt: Ukrycie na jedną turę. Następny atak silniejszy o 10%

Finisher:
Vs inni przeciwnicy/gracze: Za każdy ładunek Przygotowania, asasyn zadaje dmg równe: obrażenia broni + 100% zręczności + 50% siły. Ładunki Przygotowania zerują się. -> Vs inni przeciwnicy/gracze: Za każdy ładunek Przygotowania, asasyn zadaje dmg równe: obrażenia broni + 50% zręczności + 20% siły. Ładunki Przygotowania zerują się.

Evasive Footwork:
Efekt: asasyn może zużyć jeden ładunek Przygotowania z dowolnego przeciwnika by zmniejszyć obrażenia doznawane w ciągu następnej tury o łączną wartość równą 100% jego zręczności. -> Efekt: asasyn może zużyć jeden ładunek Przygotowania z dowolnego przeciwnika by zmniejszyć obrażenia doznawane w ciągu następnej tury o łączną wartość równą 20% jego zręczności.

Dirty Deeds Done Dirt Cheap:
Opis: Asasyn, w czasie całej tury, przygotowuje niewielki ołtarzyk. W przypadku gdy otrzyma on obrażenia mogące zmniejszyć jego HP do 0, zostaje on tam teleportowany i wyleczony do poziomu 30% HP, a na jego przeciwniku pojawia się jeden ładunek Przygotowania.
Umiejętność może być użyta raz na instancję/walkę.
-> Zabójca oznacza teren znakiem teleportacji. W każdym momencie walki może natychmiastowo przenieść się do tego znaku, żeby uniknąć zagrożenia. Znak można nałożyć tylko poza walką, a także nie można oddalić się od niego na odległość większą niż 2x daleki dystans.

I to już wszystko, co chciałem zmienić w umiejętnściach postaci. Zapraszam wszystkich do tworzenia postaci na nowo/obliczania punktów na nowo. Jestem otwarty na pytania.

Pozdrawiam!
Blitz
Administrator
Blitz
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP

Aktualizacje + Rekrutacja Empty Re: Aktualizacje + Rekrutacja {Wto Paź 13, 2020 2:17 am}

Cześć!

Kilka nowy zmian poniżej:

1. Mana od tej pory skaluje się i można jej mieć więcej niż 100.
2. Ruchy zmieniają się razem z mechaniką prowadzenia akcji. Koniecznie należy tutaj zajrzeć.
3. Chowaniec skaluje się od tej pory z PA, a nie z PD.

Pozdrowionka!


Darling
Administrator
Darling
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
https://wonderful-world.forumpolish.com/t404-skosne-sztuczki-kal

Aktualizacje + Rekrutacja Empty Re: Aktualizacje + Rekrutacja {Nie Paź 25, 2020 5:56 am}

Dzień dobry wieczór
Jak zapowiedzieliśmy, forum pnie się w kierunku przywrócenia go do używalności. Zaczęliśmy od aktualizacji mechaniki oraz fabuły. Tak, by gra stała się jeszcze przyjemniejsza i możliwie prosta w obsłudze. Idzie nam nieźle, choć tempo mamy ślimacze, mea culpa.
Słuchajcie, słuchajcie, mieszkańcy Wonderful Worldu!
Na rozkaz wielmożnego lorda Blitza ogłasza się co następuje:

1) FABUŁA
Od czegoś trzeba zacząć, nie? Mechanika to kawał orzecha do zgryzienia. Zwłaszcza, że od niej zależy wszystko. Niemniej, fabuła jest równie ważna. Oto lista zmian. Liczę, że zapoznacie się z nimi, serdecznie polecam temat religii, który jest po prostu ciekawy! Nie przedłużając...
1. Religia – od teraz możecie lepiej poznać wierzenia mieszkańców Aincardu, w co wierzą i dlaczego do cholery palą te świeczki w nocy.
2. Mapa świata – ten temat został jedynie przeniesiony. Konkretniej do mechaniki.
3. Fabuła – lepszy opis, mniej pieprzenia, więcej informacji o tym, jak to wszystko się zaczęło. Dodatkowo, przypominam o tym, iż PIERWSZY post, musi zostać BEZWGLĘDNIE napisany w lokacji startowej. Dlaczego, zapytacie. Otóż śpieszę z odpowiedzią; post ten jest substytutem historii w KP. W końcu, forum będzie szło z fabułą dalej, nie chcemy więc, by gracz pozostał na lodzie, gdy przyjdzie do nas po paru miesiącach. Dbamy o waszą immersję kochani.
4. Aincard – rozbudowałam opis tak, by wyczerpywał temat. NerveGear – to, samo, co wcześniej. Ponadto, te dwa tematy, wraz z interface, tworzą teraz jedność. Po co klikać w trzy tematy, skoro można w jeden. Fajnie, prawda?
5. Kalendarium. Zastanawiałam się nad rozbudowaniem tego tematu, ale stwierdziłam, że nie ma sensu. Ma on być jedynie ściągą datową, której możecie użyć w postach. Powinien być prosty.

2) BOB BUDOWNICZY, ZAWSZE DA RADĘ
Zmiany, zmiany. A wraz z nimi, witamy Maku, zwany również Take, w zespole. Bądź jak Bob Budowniczy, bądź jak Maku. Suspect
A w związku, że bob daje radę, cóż, wycofujemy rangę Mistrza Gry. Wprowadza w błąd  i jest zbędna. Dziękuję za uwagę.

3) HALO? STACHU?!
Wyrzuciliśmy zbędne kanały na discordzie tak, by już nie były potrzebne dwa ekrany do jego obsługi. Nowa wersja komunikatora jest lżejsza i nie przeraża milionem działów. Co jeszcze? Nie dyskryminujemy nowych, od teraz widzą wszystkie kanały bez potrzeby „klepnięcia” admina. Bądźcie mili dla nowych kolegów i koleżanek, witajcie ich chlebem i solą, a najlepiej czym chata bogata.

Na dziś tyle, stay tuned, kochamy was i wysyłamy uściski w ten trudny czas. Dbajcie o zdrówko!
Sponsored content
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP

Aktualizacje + Rekrutacja Empty Re: Aktualizacje + Rekrutacja {}

Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach